Kan ikke få WebTV?

Hej med jer

Jeg har udført denne system test:

IP adresse: 93.166.x.x

Din internetforbindelse er åbnet til TDC TV, og du kan derfor se TDC Web-tv.

Browser: Internet Explorer 8.0

TDC Web-tv fungerer perfekt i din browser.

Javascript: Slået til.

Adobe Flash Player: Installeret 

Du har installeret Adobe Flash Player version 10, som er den anbefalede version til TDC Web-tv

Cookies: Slået til.TDC Web-tv benytter cookies når du logger ind med dit TDC login. Samtidig benyttes cookies ifbm. besøgsstatistik.

Men når jeg forsøger at aktivere webtv får jeg at vide at jeg ikke har adgang. Er der nogen der har prøvet lignende?

10 Kommentarer

Hejsa

Jeg har oplevet noget ligende, hvor jeg fik besked om, at jeg ikke har adgang til WebTV. For mig hjalp det at genstarte browseren.

Iøvrigt har jeg oplevet noget tilsvarende med TDC Play - men det nok fordi TDC bruger samme sikkerhed på alle deres hjemmesider.

Lars

Hej Lars

Tak for dit svar. Men jeg har prøvet at genstarte PC'en det hjalp heller ikke.

Som nævnt undre det mig når testen siger at jeg skulle kunne se webtv.

Kiks52

Havde samme problem gennem lang tid, og ingen hjælp at hente.

Fandt løsningen som egentlig er simpel, men når man får at vide at alt er i orden via testsiden, så går man ikke lige efter at ændre det som ser godt ud.

Download den nyeste release af Flash (RC2)  Flash 10.3 - så skulle det gerne virke.

Husk at det skal være den version der er lavet til IE, der findees også en anden version derude til NON IE.

Håber at dette kan bruges, selvom det er lidt sent, men jeg har selv bakset med dette problem i et par måneder.

Omdømme 4
Den kan du hente her. Du skal ikke tage Beta-versionen. Klik på "Download latest version" øverst til højre på skærmen:

http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Til Firefox og andre non IE browsere er det denne version du skal bruge:

http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/

Mvh FN ;-)

Omdømme 4
Tillykke med Internet Explorer 9. Meget glad humørikon

Brug Firefox i stedet. Den dur.

http://www.mozilla.com/da/firefox/

Mvh FN ;-)

Prøver lige med downgrade til IE8 Glad humørikon

Tak for info. Ved ikke om du har set min tidligere besked, da jeg havde problemer med IE9.

Jeg vil prøve det en af de nærmeste dage.

Omdømme 3
Har du ellers adgang til andre serivices såsom play? Tjek at din bruger inde på selve selvbetjeningen er tilmeldt dine produkter.

Omdømme 3
Hej kiks52

Ud fra de oplysninger jeg har kunnet finde på dit brugernavn, er du valideret på et telefonnummer hvor der ikke er TDC TV eller WebTV, så selv om linjen evt. understøtter det "Din internetforbindelse er åbnet til TDC TV, og du kan derfor se TDC Web-tv", så undersøtter dit brugernavn ikke WebTV.

Dvs. hvis du har adgang til flere internetforbindelser, er mit bud at du har valideret dig på den der ikke er TDC TV på.

Hvis du ønsker dette ændret, er du velkommen til at sende en mail til kundeforum@tdc.dk med "att: Rasmus" i emnefeltet.

Henvis gerne til denne tråd, så jeg ved hvad det drejer sig om, og notér det telefonnummer du har dit TDC TV på, så kigger jeg nærmere på det.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)