Kan ikke få HD

Jeg har bestilt HD TV til mit ny-oprettede HomeTrio abonnement. Jeg er imidlertidigt blevet ringet op, og fået at vide at grundet kapacitets-begrænsninger, kan jeg ikke få HD TV leveret.

Er der et sted, hvor jeg kan få oplysninger om hvornår "mit område" forventes at få udbygget kapaciteten?

Martin 

2 Kommentarer

Hej Martin.

Det er selvfølgelig beklageligt at du ikke kan få HD kanalerne pga begrænsninger på Centralen.

Men man kan ikke se online hvor TDC udbygger eller Opdaterer Centraler / Netværk.

Det kunne ellers være fint hvis man kunne finde det på TDC`s hjemmeside men det er ikke muligt.

Det kan være at linjen kan trække mere end den gør nu, selvom, den ikke kan trække en HD forbindelse. Dette kan kun kontrolleres, ved at man kikker på linjen. For at gøre det, skal vi selvfølgelig have det som er nummer til lige din linje. Hvis du ringer kan vi kontrollere, eller du kan sende en mail til mig i dit tilfælde til kundeforum@tdc.dk - du skal skrive ATT Renè i toppen af mailen.

Det er også TDC`s interesse at få kunderne på med højere hastigheder i disse teknologiske tider hvor alt udvikler sig så hurtigt.

Rigtig God Påske.

Hej Rene,

tak for svaret - jeg sender dig en mail.

Mvh

Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)