Kan ikke få adgang til TDC play via mobilen med Fast track. Hvorfor ikke?

Jeg har en HTC desire HD, og når jeg tilmelder mig får jeg besked på, at jeg ikke kan få adgang. Det kan skyldes

a. Jeg anvender WIFI - Det gjorde jeg, men har rettet det.

b. Internet indstillinger ikke er korrekte. Dem har jeg kontrolleret op mod TDC's manual

c. mit adgangspunkt skal være TDC WAP 3G+GPRS - Hvor kan jeg kontrollere det?

Nogen der har haft samme problem?

6 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Play virker ikke over Wifi da du skal bruge dit TDC mobil nummer som identifikation..

har du prøvet denne? http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobil/Vejledning_Android_Internet_070211.pdf

Omdømme 4
Hey Erik

Fast track: du tilmelder dig via tdcplay.dk. Din HTC vil ikke understøtte fast track filerne, så du kan bruge fast track meldingen alene til at se playlister som du har gemt på tdcplay.dk.

Jeg vil varmt anbefale at du bruger TDC Play applikationen fremfor mobildownload via fly portalen. Søg efter 'TDC Play' på Android MArked - så er du igang.

DBH

C

Omdømme 4
hey Erikchristensen

Har lige fået en smartphone fejlmelding på at HTC Desire ikke bliver genkendt og derfor ikke får adgang til Play på WAP uanset om indstillingerne er korrekte.

Vender tilbage når der kommer svar på at der er adgang igen for smartphones.

DBH

C

Tak for svar. App virker fint, men kan ikke danne egne favorit lister uden tilmeldingen via fast track. Kan dog godt leve uden :-)

Omdømme 4
Ind i kampen... Du skal bruge en mobil - check på tdc.dk/musikmobil der er over 200 modeller som kan det der fast track... du skal bruge net adgang. Du logger dig ind på tdcplay.dk med dit password. Sørg for at dit simkort sidder i lånemobil og den er tændt. Benyt første påskesammenkomst til at få lavet en playliste/fast track tilknytning. Du bliver glad for det Glad humørikon

DBH

C

Jeg har akkurat samme problem og har været igennem samme ændringer som du.

Findes der en løsning?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P