Kan ikke betale

For denne tekst når jeg prøver at godkende betalingen.

Der er opstået en fejl under dit køb.

Kontrollér venligst kortnummer, kontrolciffer og udløbsdato på dit betalingskort. Såfremt denne fejl bliver ved med at opstå, kontakt venligst kundeservice.
Der er ikke blevet trukket penge fra din konto.

Jeg har tastet det hele rigtigt.

Hvem skal jeg evt kontakte fra kundeservice?

9 Kommentarer

Omdømme 5
Hej kesseop

Du skal kontakte Hotline og fejlmelde dit problem.

Se link for kontakt:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

hilsen Bente

TDC har åbenbart valgt at afbryde deres service angående salg af musik fra TDC Play. Dette betyder også, at du heller ikke længere kan downloade det allerede købte musik fra deres servere længere.

Det er en rigtig god service at nævne dette over for sine kunder, så kunderne har mulighed for at downloade deres musik inden en sådan downloadservice lukker. Dette er dog ikke TDC's holdning, da jeg intet har hørt om det, men fik det at vide fra en kundesupporter.

Rigtig god stil, TDC. Jeg har ikke haft abonnement hos TDC længe, kun købt musik. Men I ikke skal regne med at komme til at se mig som kunde i fremtiden.

Omdømme 5
Hej i to

Det var jeg slet ikke klar over, jeg har aldrig købt musik, kun hentet gratis.

Men det er godt nok en ommer fra TDC's side at de ikke gider fortælle kunderne omkring dette.Humørikon frustreret Det kunne de jo nemt have oplyst om på Play!!!! så folk vidste det inden de begyndte at tro der var en fejl hos dem selv.

hilsen Bente

Omdømme 5
Hej,

Det er ikke korrekt, at vi har lukket for køb af musik via TDC Play, og hvis det nogensinde sker, så informerer vi selvfølgelig vores kunder. Hvis du i øvrigt har købt musik på Play og gerne vil hente det igen, så har vi en vejledning lige her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585 

Jeg er meget interesseret i hvor du har den information fra, JohnDoeDK, for hvis den kommer nogetsteds fra i TDC skal vi da have det rettet op med det samme. 

/Ulf

Omdømme 5
Hej Ulf

Det kan godt være at i ikke har lukket for muligheden, men lige pt kan det ikke lade sig gøre, jeg prøvede og fik også besked om at der var en fejl, kan godkende betalang men så sker der ikke mere.??

Det skal måske fejlmeldes, men det er du da mand for at gøre ikke???Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 5
Hej igen,

Vi er i fuld gang med at se på hvad der kan være galt - stay tuned Glad humørikon

/Ulf

Omdømme 5
Hej Ulf

Bare i orden, så kan jeg købe Ramsteins Feuer Frei. Blinkende humørikon

Venter i spænding, men er det ikke en fejl at i ikke oplyser om fejlen, det er måske ikke alle der liiige ved det fra Forum.

hilsen Bente

Omdømme 5
Hej igen Ulf

I må virkelig have ged i TDC Play, jeg var inde og kigge under Evergreens, Various Artist, og der står, ved flere af dem, udgiverlsesår 2099, i er altså lidt forud.Humørikon griner højt

hilsen Bente

Er der fundet nogen løsning på dette? Mine forsøg på at betale bliver stadig afvist....

Besvar