kan ikke afspille fra youtube

• 0 kommentarer
når jeg prøver afspille lyd/video fra youtube, får jeg at vide at jeg skal kontrollere forbindelsesindstillingerne. I streamingindstillinger står der at der ikke er nogen indstillinger, og at jeg skal kontakte min udbyder (tdc), men hos kundeservice får jeg at vide at det burde virke, når jeg kan gå på nettet, og det kan jeg. Jeg kan også hente og afspille musik fra tdcplay. Findes der nogle streaming-indstillinger, jeg kan downloade?

3 Kommentarer

du er ikke den eneste med det problem! Jeg har problemer med at få lyd frem på youtube. Jeg kan høre en meget svag lyd, men er ude af stand til at gøre den højere, ligegyldigt hvad jeg forsøger i lydindstillingen. Så et godt svart ville da værer ganske rart. (Jeg kører W7 på en MSI CX720).

er der virkelig ikke nogen, der er i stand til at hjælpe med dette problem??

Problemet er jo ikke bare lyd, men også at der ikke vises nogen form for manøvremuligheder, dvs. 'knapper' for afspil, pause og stop.

Omdømme 5
Badge +1
Måske et bud....

Først er det væsentligt at slå fast at TDC har ret - når der er forbindelse til nettet, så er der tale om en computerfejl som de ikke kan tage sig af. Så den side er OK.

Youtube er afhængig af Flash. Prøv at opdatere din Flash fra siden: http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

Problemet med lyden er et andet problem. Når der er lyd - så virker alt som det skal! Der er kun EN forklaring - og det er at der noget du overser.

Via Kontrolpane -> Hardware og lyd skulle du kunne komme ind og se indstillingerne for lydkortet. Dem må du prøve at eksperimentere med.

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)