Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player | YouSee Community
Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player

kan afspille musik på tdc-play uden problemer
Men henter jeg et nummer/album, og pakker det ud i min musik mappe, vil WMP ikke afspille det
WMP beder mig om at logge ind på tdc via et lille browservindue
Herefter sker der intet

kører Windows 8.1 og har også forsøgt med VLC mediaplayer udenheld.

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre da jeg ikke fåe en fejlkode eller noget somhelt at gå efter...

På forhånd tag

/Lars 

icon

Bedste svar af OZ3LFG 27 marts 2015, 17:39

Så kører bussen dælme der ud af!
alt ser ud til at spille igen, 

Næste gang der bliver problemer skal man lige slå kold vand i blodet, for alle de tips med slette cache, køre filer der renser og havd der ellers dukker op af tips der er flere år gammel,når man søger på problemet, kunne jo gøre det hele værer.

far er glad nu. men syntes det tog lidt tid inden tdc meldte ud at det var på deres side problemet var, og når supporten starter ud med at det er ens egen skyld ("tdc play" virker som det skal)bliver man lidt fustreret og er næsten ved at formatere den, eller købe ny pc for at være sikker på det ikke er ens skyld.

Korriger ig hvis jeg tar fejl:
Kan tdc ikke se hvad man foretager sig når man forsøger at logge ind via MP, så ville det tage 2 min at se eks. : XX logger ind, og kommer derefter et sted hen, og der sker ikke noget altså et problem.

God Weekend
tak for kampen
/Lars

Se original

131 Kommentarer

Omdømme 1
Jeg har sendt følgende mail til TDC i dag:

Okay. Som nævnt, er problemet kun ved musikken jeg har hentet på TDC Play hjemmesiden. Punkt 1:Først, så sker det uanset hvilket musiknummer det drejer sig om. Her har jeg hentet filen TDCPLAY_Rasmus_Thude_Frøken_Ligeglad.wma Jeg åbner filen med Windows Media Player og det ser sådan ud:play1.jpg Punkt 2:Derefter åbner vinduet med licens rettighederne:play2.jpg Punkt 3:Jeg indtaster mit brugernavn og password og vælger Log ind for at forny licensen:play3.jpg Punkt 4:Men i stedet for at kunne vælge Afspil, så bliver jeg mødt af følgende:play4.jpg Punkt 5:Herefter vælger jeg naturligvis Ja, men bliver så mødt med følgende besked:play5.jpg Punkt 6:Super, hvor står man så? Det burde jeg jo have, når jeg er kunde hos TDC.Streaming fra mobilen med app’en og fra play.tdc.dk fungerer uden problemer. Håber det var hjælp der kunne få jer videre med at løse fejlen.
Hej Alle TDCplay-brugere

Jeg har i dag været i kontakt med Kundeservice og gået dem lidt på klinken omkring

hele TDCplay-offline-problemet og download af CRM-licenen.

Det viser sig nu at produktet er bliver fjernet og ikke kommet igen.

Dvs. vi kommer i fremtiden ikke til at kunne downloade WMA-filerne mere og benytte dem

offline på PC.

De beklager at de ikke har meldt det ud ( det kan man så tænke lidt over)

De beklager at de ikke har fået fjernet "download-knappen" på TDCplay endnu, men det kommet til at ske.

Det som kommer til at ske er at man i fremtiden godt kan komme til at afspille sine tidligere downloaded

WMA-filer - så dem skal man gemme ( de kan bare ikke sige hvornår det kommer til at fungere igen)

De kan så desværre heller ikke fortælle noget omkring hvor skæringsdatoen er for hvilket filer man har downloadet som virker i fremtiden og hvilke der ikke gør. Så lidt nu er man bare på "herrens mark"

Men i bund og grund - De lukker for offline-muligheden på pc.

Den eneste offline-mulighed i fremtiden er via TDCplay-app'en.

Personligt har jeg givet dem en opsang omkring deres måde at håndtere sagen på, samt deres fejlinformering af kunder/mangel på samme.

Desværre kan jeg som en ellers glad TDCplay-kunde gennem 7 år nu lige så godt lukke mit abb. da det var den primære årsag til at jeg var kunde.

Ærgerligt - Jeg synes at TDC skyder sig i begge fødder ved lukning af offline-funktionen i dette produkt.

MVh
Kristian

Omdømme 4
????????????

Læs ! og hold indlæg indenfor overskriften til denne tråd.

Hilsen

Trumle.

I går fik jeg det svar hos TDC support at TDC har "licensproblemer" med PLAY. Det er jo ikke første gang TDC PLAY ikke kører og desværre er deres interne information til kundemedarbejdere ikke ret god (vel nærmest = 0). Som alle I andre: Jamen jeg venter da i spænding, men ikke ret meget længere..

Søren, privatkunde 5 dage endnu, så flytter jeg til anden internetudbyder..

Omdømme 2
Næste opdatering

01-04-2015 12:00  SKANDALE !!!!!!!Humørikon frustreret
Omdømme 5
Hej olse

Det er en kæmpe SKANDALE, jeg mangler mit musik på Windows media player, det kan da ikke være rigtigt at der sidder så mange it-nørder hos TDC og ikke EN af dem kan finde fejlen og angående 1 april, så er det vel bare en aprilsnar.Humørikon frustreret

Kom nu TDC det må i kunne gøre bedre.Gal humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2
Så fik jeg lige fornyet min Licens Meget glad humørikon Meget glad humørikon

Omdømme 1
Prøvede også lige igen, her. IT WORKS Meget glad humørikon

Nu mangler vi bare svaret på den driftsinfo side hvor problemet lå Glad humørikon

BØLGE !!!!

Mit virker også nu.

Hilsen Henrik

Omdømme 4
Badge +1
Hej alle.
Nu er der hul igennem (det er sk.. godt gået)men kom nu med det rigtige svar på problemet!!
Mvh.
Omdømme 2
Jeg har også samme problem.... har brugt 1 1/2 time på at ringe til TDC uden at de kunne hjælpe... de ville sende problemet videre til en anden afdeling og jeg ville modtage en mail når de havde løst problemet.

ringede tirsdag i sidste uge og i går mandag og har i skrivende stund intet hørt :-(  (banan irreterende ) Gal humørikon

ps. Jeg har prøvet på 2 forskellige computere med win 8.1 på den ene og win 7 på den anden.

olse

Omdømme 4
Badge +1
Tror du skal se bort fra det svar og lige afvente at fejlen i systemet bliver rettet

Personligt har man afsluttet min fejl 5 gange UDEN at problemet er blevet opfattet korrekt.

mvh

Jan

Hej Alle

Kan sipplere alt ovenstående:

Punkt 1

Kan godt logge på TDCplay og afspille via www.tdcplay.dk

Downloader så samme fil og åbner den med Windows Media Player.

Punkt 2:

Derefter åbner vinduet WMP og henter licens rettighederne:

Som ofte er blevet fornyet uden problemer !

Punkt 3:

Jeg indtaster mit brugernavn og password og vælger Log ind for at forny licensen:

Pop up med certificat kommer og jeg siger ja til installation og indlæser.

Hvis jeg siger nej sker intet.....

Punkt 4:

Men i stedet for at kunne høre min musik får jeg beskeden

"Du er ikke TDC kunde"

Punkt 5:

Jeg skiftede password for 14 dage siden og har brugt mit password til at høre, hente og afspille gemte filer. Hvis det gamle password benyttes bliver jeg dirrigeret til TDC homepage for at kunne logge ind i Mit TDC

Punkt 6:

Super, hvor står man så? Det burde jeg jo have, når jeg er kunde hos TDC.

Streaming fra mobilen med app’en og fra play.tdc.dk fungerer også uden problemer.

Men alt det muskik jeg har hentet gennem de sidste 2 år er uspilleligt på min PC, Sonos og playlister......

Omdømme 1
Jeg synes du er ret hård ved TDC i dit indlæg. Hvis du kun vil klage over dem, så ring ind til deres kundeservice på 70 70 30 30 eller post det i Ris/Ros afdelingen i forummet her. Jeg synes ikke dit indlæg hører til lige her. Bare min holdning.

Og TDC gør hvad de kan, så man må bare have tålmodighed. Og du kan jo stadig høre musikken online ved at streame numrene på play.tdc.dk Glad humørikon

Omdømme 3
Hej alle

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at downloade musik fra TDC Play. Vores teknikere arbejder på en løsning, og I kan holde jer opdateret her: Ikke muligt at høre downloaded musik fra TDC Play Web.

Vi beklager de gener, det medfører.

/Ajla

Hej,

Det er fint at I refererer til driftsinformationen, men så må I altså også opdatere den!

Lige nu står problemet til FORVENTES LØST 16/3-2015 - altså i forgårs, og det holder jo ikke, da det stadigvæk IKKE virker.

Ser frem til en løsning snarest.

Hilsen Henrik

Omdømme 4
Badge +1
Hej.
Er det ikke som om at denne tråd har nået sit højdepunkt-en stor fotokopi/gentagelse,over snart 3mdr. ell. hvad!!! Man kan følge problemet i driftinfo.
Omdømme 1
Nej selvfølgelig skal tråden ikke lukkes.  

Tværtimod ville jeg ønske at alle der besøger forum ser denne tråd og poster deres problemer her, istedet for at spame forum med den ene enslydende tråd efter den anden.

At der ikke er nok info i den driftinfo kan vi da sagtens blive enige om, men det er nu engang det som vi kunder kan henvise til.  Hvad der er i vejen og hvor længe det varer tvivler jeg på vi får noget at vide om, derfor er driftinfo-linket det nærmeste vi, kunder/brugere kan komme til at informere nye brugere der ikke gider læse hele tråden. 

På et tidspunkt må der vel for pokker stå, at problemet er løst.  så derfor retter jeg ikke min signatur.  

Jeg har samme problem, men har observeret noget som jeg ikke ved, om betyder noget?

Når jeg prøver at afspille downloaded musik, kommer login vinduet op, og jeg har lagt mærke til at addressen tilsyneladende ikke er rigtig! Addressen der kommer op er "musik.tdconline.dk", prøver i at refreshe ved at trykke på globusen kommer der en melding "error contacting lic server:1"

Indsætter i addressen "musik.tdconline.dk" i jeres browser, skifter addressen til "http://play.tdc.dk/#!/frontpage"

Om det har noget med problemet at gøre, ved jeg ikke? Men finder det underligt, at man ikke kan refresh addressen i licens-vinduet ..

Vi har 2 pc'er her i huset som begge bruger vores TDC PLAY konto.

Har ingen problem haft før omkring den 16/03-15.

Min far ( som ejer denne konto ) har ingen problemer til dato, men jeg ( hans datter ) kan ikke afspille det musik jeg downloader.

Jeg får beskeden "Du har ikke PLAY adgang" når jeg prøver at fornye licensen via Windows Media Player.

Tænker det er fordi hans computer er ikke blevet bedt om at fornye licensen her på det sidste og er derfor ikke ramt af problemet endnu? Men kan ikke vide mig 100% sikker, da han ikke er helt sikker på hvornår den sidst spurgte om fornyelse.

Krydser finger for at de snart får løst problemet!

Synes lige at have læst at TDC lukker for, TDC play. Og derfor alle de login problemmer med fornyelse af musiklicens.

Har det noget på sig eller er det bare en skrøne?

Gælder det kun for bredbånds kunder  eller hvad?

PS. I de nye bredbånds tilbud hos TDC, står der heller ikke længre at der gradis musik numre.

Sammen lignet med mobil bredbånd?

Har mobile bredbåndskunder da problemmer med tdc play?

Hej Chorbert

Hvor har du læst det?

Omdømme 1
Jeg har haft et værre hyr med TDC kundeservice i forbindelse med skift af abonnement. I den forbindelse blev jeg informeret om, at der ikke fulgte TDC Play Musik med i nye bredbånds-abonnementer med mindre man har 2 ting hos TDC (f.eks. bredbånd og tv, eller bredbånd og mobil).

Jeg fik heldigvis mit abonnement ført tilbage til mit gamle så jeg netop kunne beholde Play Musik, blot for efter en uge at rende ind i de famøse licens-problemer.

tilfældigt på recorder.dk

Det er mere eller mindre et generelt problem for TDC Play´s brugere. De siger hos TDC at de godt kender til problemet - jeg har flere gange ringet til kundeservice. Først fik jeg ar vide det ville gå seks arbejdsdage, men senere fik jeg en meget nedslående besked; der ville kunne gå op til 50 (halvtreds) dage før fejlen var rettet.

Det er ikke ligefrem hurtigheden der tynger dem. Indtrykket af TDC´s proffessionalisme blegner meget!!!

Mvh.

ErikHjetting61

Besvar