Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player | YouSee Community
Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player


kan afspille musik på tdc-play uden problemer
Men henter jeg et nummer/album, og pakker det ud i min musik mappe, vil WMP ikke afspille det
WMP beder mig om at logge ind på tdc via et lille browservindue
Herefter sker der intet

kører Windows 8.1 og har også forsøgt med VLC mediaplayer udenheld.

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre da jeg ikke fåe en fejlkode eller noget somhelt at gå efter...

På forhånd tag

/Lars 

icon

Bedste svar af OZ3LFG 27 marts 2015, 17:39

Så kører bussen dælme der ud af!
alt ser ud til at spille igen, 

Næste gang der bliver problemer skal man lige slå kold vand i blodet, for alle de tips med slette cache, køre filer der renser og havd der ellers dukker op af tips der er flere år gammel,når man søger på problemet, kunne jo gøre det hele værer.

far er glad nu. men syntes det tog lidt tid inden tdc meldte ud at det var på deres side problemet var, og når supporten starter ud med at det er ens egen skyld ("tdc play" virker som det skal)bliver man lidt fustreret og er næsten ved at formatere den, eller købe ny pc for at være sikker på det ikke er ens skyld.

Korriger ig hvis jeg tar fejl:
Kan tdc ikke se hvad man foretager sig når man forsøger at logge ind via MP, så ville det tage 2 min at se eks. : XX logger ind, og kommer derefter et sted hen, og der sker ikke noget altså et problem.

God Weekend
tak for kampen
/Lars

Se original

131 Kommentarer

Omdømme 3
Hej alle

Fejlen er blevet rettet, og hvis I mod forventning ikke kan få det til at virke, skal I rette jeres henvendelse til hotline. Kontaktoplysninger finder I her: Kontakt hotline.

/Ajla

Hmm, det fungerer fortsat ikke hos  mig.

Jeg får ganske vist ikke længere beskeden "du har ikke adgang til Play", men efter at have indtastet brugerid/kodeord, når jeg bliver promptet, står der blot "erhverver licens" uden, at dette sker.

Altså status quo for mit vedkommende. :0(

Så kører bussen dælme der ud af!
alt ser ud til at spille igen, 

Næste gang der bliver problemer skal man lige slå kold vand i blodet, for alle de tips med slette cache, køre filer der renser og havd der ellers dukker op af tips der er flere år gammel,når man søger på problemet, kunne jo gøre det hele værer.

far er glad nu. men syntes det tog lidt tid inden tdc meldte ud at det var på deres side problemet var, og når supporten starter ud med at det er ens egen skyld ("tdc play" virker som det skal)bliver man lidt fustreret og er næsten ved at formatere den, eller købe ny pc for at være sikker på det ikke er ens skyld.

Korriger ig hvis jeg tar fejl:
Kan tdc ikke se hvad man foretager sig når man forsøger at logge ind via MP, så ville det tage 2 min at se eks. : XX logger ind, og kommer derefter et sted hen, og der sker ikke noget altså et problem.

God Weekend
tak for kampen
/Lars

Tdcplay virker font hos mig igen. Men TDC skal "tage deres bukser ned" og forklare. Det skylder de kunderne, her i forum.
Omdømme 1
RaTe - Har du prøvet at tømme dine browserdata? Det kunne jo være en gammel side browseren viser dig.
Niksen! Nu er det TDC, der gerne meget snart skriver en meget god redegørelse, herinde i forum. Det vil være til alles gavn, efter den uvirkelig dårlig oplevelse af TDC skrive mindset...

TDC, your ball/call.
Omdømme 1
Hej @OZ3LFG 

Du er den der har oprettet tråden. Det kunne være godt med en melding fra dig, og hvis det også virker for dig, kunne du måske klikke på accepteret løst tråd???  

                   

Nu virker det a mystisk årsag.
Jeg er nu glad igen.
God påske!

Efter genstart bliver jeg stadig venligt informeret om at jeg IKKE har TDCplay adgang, hvilket som for alle andre er noget pjat når jeg kan spille og hente fra nettet...

JEg er glad for de viker for andre, men jo kun så glad man kan være når det stadig ikke virker for en selv...

Omdømme 5
Hej Graesholt

Jeg gjorde ingenting, andet end jeg loggede ind, men prøv da en genstart af computeren, det sker der jo ikke noget ved. Blinkende humørikon

hilsen Bente

Jeg bliver nød til at sige at min licens stadig fortæller mig at jeg ikke har adgang til TDCplay.

Er der noget jeg bør gøre for at det skal virke?
Skal jeg genstarte min computer eller rydde min DRM-cache [igen]?

Jeg vil sgu også gerne snart høre min musik...

Omdømme 5


Hold da helt op, hvor er det skønt at høre yndlingsmusikken igen.Humørikon griner højt

GOD WEEKEND til alle også TDC.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Omdømme 1
Min licens virker også igen. MEGA dejligt! Glad humørikon

Omdømme 5
Hej alle

Jubi og Happy Dance så fik jeg også min licens fornyet, så hænger min verden sammen igenMeget glad humørikonHumørikon griner højt

hilsen Bente

Omdømme 4
Badge +1
Hej alle.
Nu er der hul igennem (det er sk.. godt gået)men kom nu med det rigtige svar på problemet!!
Mvh.
BØLGE !!!!

Mit virker også nu.

Hilsen Henrik

Omdømme 1
Prøvede også lige igen, her. IT WORKS Meget glad humørikon

Nu mangler vi bare svaret på den driftsinfo side hvor problemet lå Glad humørikon

Omdømme 2
Så fik jeg lige fornyet min Licens Meget glad humørikon Meget glad humørikon

Omdømme 4
Badge +1
Hej.
Kom nu ud af (klokken)og få det til at fungere!! ell. er der andet som ikke kommer os brugere ved? når man læser div.indlæg hvor kunder har kontaktet kundeservice er der mange forskellige oplysninger om problemet,har så selv ringet og fået en helt anden forklaring end dem som kan læses her i denne tråd.(har næsten fundet fejlen-det er da godt gået) sig mig en gang,hvordan kan der være så mange forklaringer på dette problem-er det bare de enkle medarbejder der har deres egen vurdering af dette!! altså hvad sker der for jer TDC kan så se at der pt. er mindst 3 TDC folk online her på forum,prøv at komme med og fortælle hvad sker der-og næste opgørelse er jo helt ok set med TDC øjne-betaler fornoget som ikke er der.
Mvh.
Omdømme 1
Enig, og læg mærke til at TDC den 26-03-2015 i driftsinformationen skriver at fejlen forventes løst den 16-03-2015 (for 10 dage siden). Det er ubegribeligt at TDC ikke oplyser noget mere, der må være sket et eller andet da fejlen opstod den 19-02-2015 (hvor fejlen faktisk erstattede en anden fejl fra tidligere). Hvis der kom en forklaring ville brugerne måske være mindre utilfredse, navnlig hvis fejlen ikke er TDC's skyld. Er det et teknisk problem, som man ikke kan finde ud af at løse, eller er nogle forhandlinger om rettigheder gået i hårdknude eller ...... ??

Omdømme 5
Hej olse

Det er en kæmpe SKANDALE, jeg mangler mit musik på Windows media player, det kan da ikke være rigtigt at der sidder så mange it-nørder hos TDC og ikke EN af dem kan finde fejlen og angående 1 april, så er det vel bare en aprilsnar.Humørikon frustreret

Kom nu TDC det må i kunne gøre bedre.Gal humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2
Næste opdatering

01-04-2015 12:00  SKANDALE !!!!!!!Humørikon frustreret
Jeg tror faktisk at jeg går med dig, jeg ved ikke hvad TDC har gang i? Men det er ihvertfald ikke kunde-tække, jeg tror faktisk at de er ligeglade med os, de vil bare have vores penge ..

I går fik jeg det svar hos TDC support at TDC har "licensproblemer" med PLAY. Det er jo ikke første gang TDC PLAY ikke kører og desværre er deres interne information til kundemedarbejdere ikke ret god (vel nærmest = 0). Som alle I andre: Jamen jeg venter da i spænding, men ikke ret meget længere..

Søren, privatkunde 5 dage endnu, så flytter jeg til anden internetudbyder..

Omdømme 4
Badge +1
hej alle.

nu har dette emne stået på i snart 3mdr.-- for at starte et godt sted,er selv mekaniker og arbejder med tester-for at finde fejl,hele lor... står på skærmen-nemt!! men topudannede tdc/montøre-og support specialiserede fagfolk skal bruge 3mdr. for at løse et problem er s.. ikke i orden- og virker ikke endnu, selv om dette er et forum for brugere til brugere,er der alligevel TDC folk her,som(ulf-stefan-ajla-osv.)kom nu ind i kampen og forklarer HVAD OMHANDLER DETTE og kom med sandheden ell. der er måske sat mundkurv på!!! for jeg kan se på min nye opgørelse at prisen er stadig den samme, selvom der mangler div.--- det er jo smart fundet på!!!!!!!!!!!!!!!! (PRØV NU AT KOMME TIL SAGENS KÆRNE) og komme udmed hvad dette igrunden handler om-det kan da ikke værer svært,ell.hvad!Gal humørikonBlinkende humørikonMeget glad humørikonMeget glad humørikon

mvh.

Besvar