Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player


kan afspille musik på tdc-play uden problemer
Men henter jeg et nummer/album, og pakker det ud i min musik mappe, vil WMP ikke afspille det
WMP beder mig om at logge ind på tdc via et lille browservindue
Herefter sker der intet

kører Windows 8.1 og har også forsøgt med VLC mediaplayer udenheld.

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre da jeg ikke fåe en fejlkode eller noget somhelt at gå efter...

På forhånd tag

/Lars 

icon

Bedste svar af OZ3LFG 27 marts 2015, 17:39

Så kører bussen dælme der ud af!
alt ser ud til at spille igen, 

Næste gang der bliver problemer skal man lige slå kold vand i blodet, for alle de tips med slette cache, køre filer der renser og havd der ellers dukker op af tips der er flere år gammel,når man søger på problemet, kunne jo gøre det hele værer.

far er glad nu. men syntes det tog lidt tid inden tdc meldte ud at det var på deres side problemet var, og når supporten starter ud med at det er ens egen skyld ("tdc play" virker som det skal)bliver man lidt fustreret og er næsten ved at formatere den, eller købe ny pc for at være sikker på det ikke er ens skyld.

Korriger ig hvis jeg tar fejl:
Kan tdc ikke se hvad man foretager sig når man forsøger at logge ind via MP, så ville det tage 2 min at se eks. : XX logger ind, og kommer derefter et sted hen, og der sker ikke noget altså et problem.

God Weekend
tak for kampen
/Lars

Se original

131 Kommentarer

Niksen! Nu er det TDC, der gerne meget snart skriver en meget god redegørelse, herinde i forum. Det vil være til alles gavn, efter den uvirkelig dårlig oplevelse af TDC skrive mindset...

TDC, your ball/call.
Omdømme 1
RaTe - Har du prøvet at tømme dine browserdata? Det kunne jo være en gammel side browseren viser dig.
Tdcplay virker font hos mig igen. Men TDC skal "tage deres bukser ned" og forklare. Det skylder de kunderne, her i forum.
Så kører bussen dælme der ud af!
alt ser ud til at spille igen, 

Næste gang der bliver problemer skal man lige slå kold vand i blodet, for alle de tips med slette cache, køre filer der renser og havd der ellers dukker op af tips der er flere år gammel,når man søger på problemet, kunne jo gøre det hele værer.

far er glad nu. men syntes det tog lidt tid inden tdc meldte ud at det var på deres side problemet var, og når supporten starter ud med at det er ens egen skyld ("tdc play" virker som det skal)bliver man lidt fustreret og er næsten ved at formatere den, eller købe ny pc for at være sikker på det ikke er ens skyld.

Korriger ig hvis jeg tar fejl:
Kan tdc ikke se hvad man foretager sig når man forsøger at logge ind via MP, så ville det tage 2 min at se eks. : XX logger ind, og kommer derefter et sted hen, og der sker ikke noget altså et problem.

God Weekend
tak for kampen
/Lars

Hmm, det fungerer fortsat ikke hos  mig.

Jeg får ganske vist ikke længere beskeden "du har ikke adgang til Play", men efter at have indtastet brugerid/kodeord, når jeg bliver promptet, står der blot "erhverver licens" uden, at dette sker.

Altså status quo for mit vedkommende. :0(

Omdømme 3
Hej alle

Fejlen er blevet rettet, og hvis I mod forventning ikke kan få det til at virke, skal I rette jeres henvendelse til hotline. Kontaktoplysninger finder I her: Kontakt hotline.

/Ajla

Besvar