Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player | YouSee Community
Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player



Vis første besked

131 Kommentarer

Det er så dumt af TDC, hvis det virkelig er rigtigt at de vil lukke for downloading af musik fra TDC Play.

Man kan kun håbe at mange kunder vender dem ryggen, og finder en anden udbyder!

Tak Stefan! Du siger "ikke på nuværende tidspunkt". Er der udsigt for at du eller TDC skifter mening i morgen eller i nærmere fremtid? Undskyld jeg kløver efter ordene, det skyldes erfaring med TDC fra tidligere.
Omdømme 5
Badge +7
Hej RaTe

Jeg vil ikke udelukke, at TDC Plays indhold eller udseende ændrer sig engang i fremtiden. Der sker hele tiden noget nyt på det her område, så det er da bestemt muligt, at vi ændrer noget på TDC Play engang i fremtiden, men det har vi ikke nogen planer om på nuværende tidspunkt.

/Stefan

Tak Stefan for denne "Christiansborg".
Sker der snart noget mht til TDC Play licens opdateringen, jeg kører på fjerde uge uden muligheden for at afspille mit downloadede TDC Play WMW filer!

Mvh

Per

Jeg har igen talt med TDCplay kundeservice i dag for at få afklaring på problemstillingen.

Denne gang var beskeden det modsatte af beskeden fra i går, og yderligere sidste uge.

Jeg talte med Vickie som fortæller at de ikke har nogen information om at der skal lukkes for

Download-funktionen/offline + DRM-licenser.

Så forvirrigen er total i Kundeservice.

Jeg har spurgt om jeg evt. skal ringe hver dag, for at se om jeg får det samme svar hver gang

eller hvordan?

Så i dag er beskeden så ændret til at TDCplay fortsætter - og at man skal holde øje med

driftinformationen omkring løsningen af problemet.

Yes

Omdømme 4
Badge +1
hej alle.

nu har dette emne stået på i snart 3mdr.-- for at starte et godt sted,er selv mekaniker og arbejder med tester-for at finde fejl,hele lor... står på skærmen-nemt!! men topudannede tdc/montøre-og support specialiserede fagfolk skal bruge 3mdr. for at løse et problem er s.. ikke i orden- og virker ikke endnu, selv om dette er et forum for brugere til brugere,er der alligevel TDC folk her,som(ulf-stefan-ajla-osv.)kom nu ind i kampen og forklarer HVAD OMHANDLER DETTE og kom med sandheden ell. der er måske sat mundkurv på!!! for jeg kan se på min nye opgørelse at prisen er stadig den samme, selvom der mangler div.--- det er jo smart fundet på!!!!!!!!!!!!!!!! (PRØV NU AT KOMME TIL SAGENS KÆRNE) og komme udmed hvad dette igrunden handler om-det kan da ikke værer svært,ell.hvad!Gal humørikonBlinkende humørikonMeget glad humørikonMeget glad humørikon

mvh.

I går fik jeg det svar hos TDC support at TDC har "licensproblemer" med PLAY. Det er jo ikke første gang TDC PLAY ikke kører og desværre er deres interne information til kundemedarbejdere ikke ret god (vel nærmest = 0). Som alle I andre: Jamen jeg venter da i spænding, men ikke ret meget længere..

Søren, privatkunde 5 dage endnu, så flytter jeg til anden internetudbyder..

Jeg tror faktisk at jeg går med dig, jeg ved ikke hvad TDC har gang i? Men det er ihvertfald ikke kunde-tække, jeg tror faktisk at de er ligeglade med os, de vil bare have vores penge ..

Omdømme 2
Næste opdatering

01-04-2015 12:00  SKANDALE !!!!!!!Humørikon frustreret
Omdømme 5
Hej olse

Det er en kæmpe SKANDALE, jeg mangler mit musik på Windows media player, det kan da ikke være rigtigt at der sidder så mange it-nørder hos TDC og ikke EN af dem kan finde fejlen og angående 1 april, så er det vel bare en aprilsnar.Humørikon frustreret

Kom nu TDC det må i kunne gøre bedre.Gal humørikon

hilsen Bente

Omdømme 1
Enig, og læg mærke til at TDC den 26-03-2015 i driftsinformationen skriver at fejlen forventes løst den 16-03-2015 (for 10 dage siden). Det er ubegribeligt at TDC ikke oplyser noget mere, der må være sket et eller andet da fejlen opstod den 19-02-2015 (hvor fejlen faktisk erstattede en anden fejl fra tidligere). Hvis der kom en forklaring ville brugerne måske være mindre utilfredse, navnlig hvis fejlen ikke er TDC's skyld. Er det et teknisk problem, som man ikke kan finde ud af at løse, eller er nogle forhandlinger om rettigheder gået i hårdknude eller ...... ??

Omdømme 4
Badge +1
Hej.
Kom nu ud af (klokken)og få det til at fungere!! ell. er der andet som ikke kommer os brugere ved? når man læser div.indlæg hvor kunder har kontaktet kundeservice er der mange forskellige oplysninger om problemet,har så selv ringet og fået en helt anden forklaring end dem som kan læses her i denne tråd.(har næsten fundet fejlen-det er da godt gået) sig mig en gang,hvordan kan der være så mange forklaringer på dette problem-er det bare de enkle medarbejder der har deres egen vurdering af dette!! altså hvad sker der for jer TDC kan så se at der pt. er mindst 3 TDC folk online her på forum,prøv at komme med og fortælle hvad sker der-og næste opgørelse er jo helt ok set med TDC øjne-betaler fornoget som ikke er der.
Mvh.
Omdømme 2
Så fik jeg lige fornyet min Licens Meget glad humørikon Meget glad humørikon

Omdømme 1
Prøvede også lige igen, her. IT WORKS Meget glad humørikon

Nu mangler vi bare svaret på den driftsinfo side hvor problemet lå Glad humørikon

BØLGE !!!!

Mit virker også nu.

Hilsen Henrik

Omdømme 4
Badge +1
Hej alle.
Nu er der hul igennem (det er sk.. godt gået)men kom nu med det rigtige svar på problemet!!
Mvh.
Omdømme 5
Hej alle

Jubi og Happy Dance så fik jeg også min licens fornyet, så hænger min verden sammen igenMeget glad humørikonHumørikon griner højt

hilsen Bente

Omdømme 1
Min licens virker også igen. MEGA dejligt! Glad humørikon

Omdømme 5


Hold da helt op, hvor er det skønt at høre yndlingsmusikken igen.Humørikon griner højt

GOD WEEKEND til alle også TDC.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Jeg bliver nød til at sige at min licens stadig fortæller mig at jeg ikke har adgang til TDCplay.

Er der noget jeg bør gøre for at det skal virke?
Skal jeg genstarte min computer eller rydde min DRM-cache [igen]?

Jeg vil sgu også gerne snart høre min musik...

Omdømme 5
Hej Graesholt

Jeg gjorde ingenting, andet end jeg loggede ind, men prøv da en genstart af computeren, det sker der jo ikke noget ved. Blinkende humørikon

hilsen Bente

Efter genstart bliver jeg stadig venligt informeret om at jeg IKKE har TDCplay adgang, hvilket som for alle andre er noget pjat når jeg kan spille og hente fra nettet...

JEg er glad for de viker for andre, men jo kun så glad man kan være når det stadig ikke virker for en selv...

Nu virker det a mystisk årsag.
Jeg er nu glad igen.
God påske!

Omdømme 1
Hej @OZ3LFG 

Du er den der har oprettet tråden. Det kunne være godt med en melding fra dig, og hvis det også virker for dig, kunne du måske klikke på accepteret løst tråd???  

                   

Besvar