Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player



Vis første besked

131 Kommentarer

De har rigtig rodet i det nu.
Jeg fik besked på at de var klar over problemet og det var givet videre til dem der står for det og en løsning kunne tage op til 50 dage (+- en måned eller 3) åbenbart Blinkende humørikon

I mellemtiden har et familiemedlem fået problemet også, trods det har kørt upåklageligt i flere år. så et eller andet sker der på området.
Så vi venter

Omdømme 4
Badge +1
Hej Alle

Jeg har selv problemet og er ved at være temmelig træt af at der ikke sker noget.

Problemet er at hele Play konceptet er ret komplext. Det er et produkt hvor det ikke bare er et spørgsmål om virker eller virker ikke. Vi kan alle logge ind på hjemmesiden og vi kan alle streame i webplayeren. Problemet opstår i forbindelse med DRM, Noget f...... har skabt men rettighedshaverene forlanger. Her går det galt. Når der skal hentes licens virker det som om at kommunikationen fejler mellem TDC´s systemer og windows media player. For fakta er jo at man godt kan valideres på tdcplay.dk men ikke via media player. Personligt håber jeg at det snart lykkedes at finde en der vil tage problemet meget alvorligt da jeg også selv er ved at blive lidt træt den meget lange ventetid. 6 fejlmeldinger har ikke løst problemet og tror også at der snart skal ske noget hvis ikke folk helt skal miste tålmodigheden.

mvh

Jan  (I dette tilfælde også bare en kunde)

Når jeg prøver at afspille i WMP, får jeg besked på at logge ind.

Det gør jeg så....og får at vide at jeg ikke har adgang til TDC play ????

(Har ellers brugt TDC play siden det blev opfundet....hhrrrmmpppff)

Omdømme 4
Helt enig.
En tråd i Forum skal indeholde spørgsmål,svar eller information.
Vil man "brokke sig" kan dette gøres på Facebook eller Trustpilot.
Hold tråden fri for mishagsytringer.

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 1
Jeg synes du er ret hård ved TDC i dit indlæg. Hvis du kun vil klage over dem, så ring ind til deres kundeservice på 70 70 30 30 eller post det i Ris/Ros afdelingen i forummet her. Jeg synes ikke dit indlæg hører til lige her. Bare min holdning.

Og TDC gør hvad de kan, så man må bare have tålmodighed. Og du kan jo stadig høre musikken online ved at streame numrene på play.tdc.dk Glad humørikon

Kære TDC

Betyder det så at alle os der nu er kunder hos jer i jeres kampagne med.. " Du kan frit downloade music når du vil "... ævl, så får penge tilbage? Nej vel ! 

I følge diverse indlæg er dette åbenbart noget der har stået på længe, så hvad gør i ved problemet ? Ingenting ? Man kan se ud fra diverse indlæg at dette har stået på i over 3 måneder..FÅ DOG FINGERENE UD AF GASKAMRET og så meld ud om i lukker PLAY eller få orden på tingene. 

Jeres prisstigninger skal i nok få sendt ud til folk, men resten holder i banan med - DET ER IKKE GODT NOK TDC. Det er vel underordnet at nævne at jeg har samme problem med PLAY. " Du har ikke adgang ". 

Let nu bananen og få orden på tingene.

// Welsch

MS-ERIK skrev:
Graesholt skrev:
MS-ERIK skrev:
De eneste, der nu kan afspille downloaded musik fra TDC Play er vist dem, der nåede at få fornyet licensen inden muligheden brød helt sammen, og når licensen kun gælder en måned er det snart slut for disse også.

Ikke sikker på at det er helt korrekt.
Var der ikke noget med at dem der har ændret password for nylig er i stand til at forny deres licens ved brug af det tidligere password?

Under alle omstændigheder kan vi da blive enige om at vi har ventet længe nok og at TDC skal få fingeren ud og få orden i deres tjenester så de virker for kunder der betaler i dyre domme for dem!

Kom i gang.

Hej.

Det er rigtigt at man indtil for kort tid siden kunne bruge en gammel adgangskode, men det virker ikke længere, i hvert fald ikke for mig, der var én af dem, der kunne bruge en gammel adgangskode. Men TDC oplyser at de arbejder på sagen, men oplyser ikke hvori problemet egentlig består, d.v.s. om det er noget teknisk eller noget juridisk med rettigheder eller aftaler med musikleverandører eller tilsvarende.

Du vinder. Ville bare hjælpe, men du havde styr på det hele! (:

Omdømme 1
Graesholt skrev:

MS-ERIK skrev:

De eneste, der nu kan afspille downloaded musik fra TDC Play er vist dem, der nåede at få fornyet licensen inden muligheden brød helt sammen, og når licensen kun gælder en måned er det snart slut for disse også.


Ikke sikker på at det er helt korrekt.
Var der ikke noget med at dem der har ændret password for nylig er i stand til at forny deres licens ved brug af det tidligere password?

Under alle omstændigheder kan vi da blive enige om at vi har ventet længe nok og at TDC skal få fingeren ud og få orden i deres tjenester så de virker for kunder der betaler i dyre domme for dem!

Kom i gang.


Hej.

Det er rigtigt at man indtil for kort tid siden kunne bruge en gammel adgangskode, men det virker ikke længere, i hvert fald ikke for mig, der var én af dem, der kunne bruge en gammel adgangskode. Men TDC oplyser at de arbejder på sagen, men oplyser ikke hvori problemet egentlig består, d.v.s. om det er noget teknisk eller noget juridisk med rettigheder eller aftaler med musikleverandører eller tilsvarende.

MS-ERIK skrev:
De eneste, der nu kan afspille downloaded musik fra TDC Play er vist dem, der nåede at få fornyet licensen inden muligheden brød helt sammen, og når licensen kun gælder en måned er det snart slut for disse også.

Ikke sikker på at det er helt korrekt.
Var der ikke noget med at dem der har ændret password for nylig er i stand til at forny deres licens ved brug af det tidligere password?

Under alle omstændigheder kan vi da blive enige om at vi har ventet længe nok og at TDC skal få fingeren ud og få orden i deres tjenester så de virker for kunder der betaler i dyre domme for dem!

Kom i gang.

Omdømme 1
Hej.

Der er intet nyt om problemet. De eneste, der nu kan afspille downloaded musik fra TDC Play er vist dem, der nåede at få fornyet licensen inden muligheden brød helt sammen, og når licensen kun gælder en måned er det snart slut for disse også. Det hjælper ikke at downloade nu, download virker, men musikken kan ikke afspilles. Man kan dog stadig afspille i webversionen i browseren, ved streaming direkte fra TDC.

Hej

Any news?

Jeg kan stadig ikke afspille downloaded musik. Efter login i TDC Play licens boksen får jeg flg. meddelse: Du har ikke TDC Play adgang???

Hmmm jeg har lige downloaded filen fra TDC Play så jeg må jo nok ha adgang.

pft

Ditto problem hos mig.  Jeg får det sædvanlige vindue med certificat download, hvorefter et nyt vindue hvor jeg siger ja til at opdatere og så et vindue, der fortæller, at jeg ikke har adgang til TDC play.

Så kommer jeg jo ikke længere.  Det harikke stået på længe, ihvertfald har jeg haft fejlen i 14 dage, og det gælder både Windows 7, 8, 8.1 og Android tablet.

Jeg har ikke haft tålmodighed til at vente i kø endnu.

Torben

Omdømme 5
Badge +7
Hej

Som flere har af jer har bemærket, er der desværre en fejl på downloaded musik fra TDC Play i øjeblikket. Hvis man downloader en sang/album eller skal have fornyet en licens på et allerede downloaded nummer, bliver man bedt om at taste sit TDC Login, men kommer ikke videre.

Det er fejlmeldt og vi arbejder på en løsning. Vi beklager fejlen.

Driftinfo: Ikke muligt at høre downloaded musik fra TDC Play Web

Hvis man vil høre musik lige nu, er den eneste løsning at streame det fra play.tdc.dk.

/Stefan

TDC MÅ SVARE OS PÅ OM DE OVERHOVEDET ER INTERESSERET I AT LØSE LICENS-PROBLEMET.

ELLER OM MAN DENLÆGGER FUNKTIONEN OM AT KUNNE AFSPILLE DOWNLOADEDE FILER.

DER ER EN EMAIL-RUBRIK PÅ TDC-PLAY HJÆLP MED DEN VIRKER IKKE.

Det er et problem for ALLE - du kan se på siden hvor mange der har skevet.

Det er et spørgsmål og TDC i det hele taget er interesseret i at gøre nogent ved det.

Hejsa

Jeg plejer at høre musik i Windows Media Player på arbejde, som jeg har hentet ned fra TDC Play. Siden i går har jeg ikke kunne forny min Licens til alt det musik jeg har hentet ned. Det virker heller ikke hvis jeg henter ny musik ned. Jeg kan sagens logge ind på play.tdc.dk og høre musik derfra, men vil gerne kunne høre det når jeg ikke er online.

Når jeg forsøger at logge ind får jeg nedenstående fejl:

Security Alert: The name on the security certificate is invalid or dores not match the name of the site.

Hvis jeg alligevel vælger at forsætte får jeg at vide at jeg ikke har PLAY adgang. Det er samme login som jeg bruger på play.tdc.dk og på min mobil telefon, så jeg har jo adgang, bare ikke i WMP.

Er man sikker på at det kun er en "fejl" fra TDC at wmp licens ikke kan fornyes ???

Eller er/vil TDC ophøre med at lade os afspille downloadede filer ???

Måske rettigheder?

Hej Alle

Kan sipplere alt ovenstående:

Punkt 1

Kan godt logge på TDCplay og afspille via www.tdcplay.dk

Downloader så samme fil og åbner den med Windows Media Player.

Punkt 2:

Derefter åbner vinduet WMP og henter licens rettighederne:

Som ofte er blevet fornyet uden problemer !

Punkt 3:

Jeg indtaster mit brugernavn og password og vælger Log ind for at forny licensen:

Pop up med certificat kommer og jeg siger ja til installation og indlæser.

Hvis jeg siger nej sker intet.....

Punkt 4:

Men i stedet for at kunne høre min musik får jeg beskeden

"Du er ikke TDC kunde"

Punkt 5:

Jeg skiftede password for 14 dage siden og har brugt mit password til at høre, hente og afspille gemte filer. Hvis det gamle password benyttes bliver jeg dirrigeret til TDC homepage for at kunne logge ind i Mit TDC

Punkt 6:

Super, hvor står man så? Det burde jeg jo have, når jeg er kunde hos TDC.

Streaming fra mobilen med app’en og fra play.tdc.dk fungerer også uden problemer.

Men alt det muskik jeg har hentet gennem de sidste 2 år er uspilleligt på min PC, Sonos og playlister......

Omdømme 1
Jeg har sendt følgende mail til TDC i dag:

Okay. Som nævnt, er problemet kun ved musikken jeg har hentet på TDC Play hjemmesiden. Punkt 1:Først, så sker det uanset hvilket musiknummer det drejer sig om. Her har jeg hentet filen TDCPLAY_Rasmus_Thude_Frøken_Ligeglad.wma Jeg åbner filen med Windows Media Player og det ser sådan ud:play1.jpg Punkt 2:Derefter åbner vinduet med licens rettighederne:play2.jpg Punkt 3:Jeg indtaster mit brugernavn og password og vælger Log ind for at forny licensen:play3.jpg Punkt 4:Men i stedet for at kunne vælge Afspil, så bliver jeg mødt af følgende:play4.jpg Punkt 5:Herefter vælger jeg naturligvis Ja, men bliver så mødt med følgende besked:play5.jpg Punkt 6:Super, hvor står man så? Det burde jeg jo have, når jeg er kunde hos TDC.Streaming fra mobilen med app’en og fra play.tdc.dk fungerer uden problemer. Håber det var hjælp der kunne få jer videre med at løse fejlen.
Omdømme 4
Vente på TDC fixer det.  (De ved godt den er gal)

Jag kan ikke få adgang til TDC online i wMedia Player - så licens kan ikke fornyes i Media Player ???

Nogen løsning????

Omdømme 4
Nej TDC har problemer

Screenshot_2.jpg

Jeg kan ikke afspille downloaded musik. 

Omdømme 1
Hej.

Det kan muligvis spille en rolle at der er og har været flere adresser indblandet. Det nyeste problem har TDC næppe fået set på endnu, så der kan nok oplyses mere om nogle dage.

Det kan jeg heller ikke. På det lille vindue der siger jeg ikke har adgang til Play, står der at det sker under tdconline.dk, men i øvrigt er Play under tdc.dk. Er det fordi TDC ikke har noteret en ny licens under tdc.dk?

Besvar