Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player



Vis første besked

131 Kommentarer

Omdømme 1
Enig, og læg mærke til at TDC den 26-03-2015 i driftsinformationen skriver at fejlen forventes løst den 16-03-2015 (for 10 dage siden). Det er ubegribeligt at TDC ikke oplyser noget mere, der må være sket et eller andet da fejlen opstod den 19-02-2015 (hvor fejlen faktisk erstattede en anden fejl fra tidligere). Hvis der kom en forklaring ville brugerne måske være mindre utilfredse, navnlig hvis fejlen ikke er TDC's skyld. Er det et teknisk problem, som man ikke kan finde ud af at løse, eller er nogle forhandlinger om rettigheder gået i hårdknude eller ...... ??

Omdømme 4
Badge +1
Hej.
Kom nu ud af (klokken)og få det til at fungere!! ell. er der andet som ikke kommer os brugere ved? når man læser div.indlæg hvor kunder har kontaktet kundeservice er der mange forskellige oplysninger om problemet,har så selv ringet og fået en helt anden forklaring end dem som kan læses her i denne tråd.(har næsten fundet fejlen-det er da godt gået) sig mig en gang,hvordan kan der være så mange forklaringer på dette problem-er det bare de enkle medarbejder der har deres egen vurdering af dette!! altså hvad sker der for jer TDC kan så se at der pt. er mindst 3 TDC folk online her på forum,prøv at komme med og fortælle hvad sker der-og næste opgørelse er jo helt ok set med TDC øjne-betaler fornoget som ikke er der.
Mvh.
Omdømme 5
Hej alle

Jubi og Happy Dance så fik jeg også min licens fornyet, så hænger min verden sammen igenMeget glad humørikonHumørikon griner højt

hilsen Bente

Omdømme 1
Min licens virker også igen. MEGA dejligt! Glad humørikon

Omdømme 5


Hold da helt op, hvor er det skønt at høre yndlingsmusikken igen.Humørikon griner højt

GOD WEEKEND til alle også TDC.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Jeg bliver nød til at sige at min licens stadig fortæller mig at jeg ikke har adgang til TDCplay.

Er der noget jeg bør gøre for at det skal virke?
Skal jeg genstarte min computer eller rydde min DRM-cache [igen]?

Jeg vil sgu også gerne snart høre min musik...

Omdømme 5
Hej Graesholt

Jeg gjorde ingenting, andet end jeg loggede ind, men prøv da en genstart af computeren, det sker der jo ikke noget ved. Blinkende humørikon

hilsen Bente

Efter genstart bliver jeg stadig venligt informeret om at jeg IKKE har TDCplay adgang, hvilket som for alle andre er noget pjat når jeg kan spille og hente fra nettet...

JEg er glad for de viker for andre, men jo kun så glad man kan være når det stadig ikke virker for en selv...

Nu virker det a mystisk årsag.
Jeg er nu glad igen.
God påske!

Omdømme 1
Hej @OZ3LFG 

Du er den der har oprettet tråden. Det kunne være godt med en melding fra dig, og hvis det også virker for dig, kunne du måske klikke på accepteret løst tråd???  

                   

Niksen! Nu er det TDC, der gerne meget snart skriver en meget god redegørelse, herinde i forum. Det vil være til alles gavn, efter den uvirkelig dårlig oplevelse af TDC skrive mindset...

TDC, your ball/call.
Omdømme 1
RaTe - Har du prøvet at tømme dine browserdata? Det kunne jo være en gammel side browseren viser dig.
Tdcplay virker font hos mig igen. Men TDC skal "tage deres bukser ned" og forklare. Det skylder de kunderne, her i forum.
Så kører bussen dælme der ud af!
alt ser ud til at spille igen, 

Næste gang der bliver problemer skal man lige slå kold vand i blodet, for alle de tips med slette cache, køre filer der renser og havd der ellers dukker op af tips der er flere år gammel,når man søger på problemet, kunne jo gøre det hele værer.

far er glad nu. men syntes det tog lidt tid inden tdc meldte ud at det var på deres side problemet var, og når supporten starter ud med at det er ens egen skyld ("tdc play" virker som det skal)bliver man lidt fustreret og er næsten ved at formatere den, eller købe ny pc for at være sikker på det ikke er ens skyld.

Korriger ig hvis jeg tar fejl:
Kan tdc ikke se hvad man foretager sig når man forsøger at logge ind via MP, så ville det tage 2 min at se eks. : XX logger ind, og kommer derefter et sted hen, og der sker ikke noget altså et problem.

God Weekend
tak for kampen
/Lars

Hmm, det fungerer fortsat ikke hos  mig.

Jeg får ganske vist ikke længere beskeden "du har ikke adgang til Play", men efter at have indtastet brugerid/kodeord, når jeg bliver promptet, står der blot "erhverver licens" uden, at dette sker.

Altså status quo for mit vedkommende. :0(

Omdømme 3
Hej alle

Fejlen er blevet rettet, og hvis I mod forventning ikke kan få det til at virke, skal I rette jeres henvendelse til hotline. Kontaktoplysninger finder I her: Kontakt hotline.

/Ajla

Jeg har præcis samme problem der må være en systemfejl et eller andet sted.

Jeg er lige nu igang med fejlmelding nr 6 i den forbindelse.

Jan

Dejligt at se at jeg ikke er alene. Glad humørikon

mvh

Jan

Jeg har samme problem. 

Har fået oplyst fra en medarbejder hos TDC Support, at det ikke længere skulle være muligt at afspille musik på computer uden om afspilleren på TDC Play's hjemmeside.

Kan nogen bekræfte denne oplysning?

Det vil i givet fald være noget af en reduceret brugbarhed.

/Morten

Omdømme 4
Badge +1
Hej

Jeg tvivler meget stærkt på den udmelding.

Deriomod er der sket ændringer så ikke alle typer af forbindelse har adgang til musik længere.

Men lad os håbe at de indmeldinger som der lige nu er indkommet retter fokus det rigtige sted hen.

Jeg har aftalt med min gode kollega Ulf at han tager den videre ind i systemet. 

For mit eget vedkommende startede det præcist da jeg skiftede fra homeduo til Tdc-tv, inden da var der ingen problemer. 

Er der andre der har problemet som er beskrevet her i tråden, så meld endelig ind så det er muligt at få en idé om hvor omfattende det er Glad humørikon

mvh

Jan

Omdømme 2
mscm...... Den med at det ikke skulle være muligt ikke at spille musik uden om play´s hjemmeside,

den tror jeg ikke rigtig på..... d.v.s. at man ikke skulle kunne downloade musik mere.

Nok finder de på mange tossede ting inde hos TDC, men lige den tror jeg ikke på.

Men at de ikke kan finde ud af hvorfor det ikke er muligt at forny sin licens, så man kan spille musik på sin PC via WMP.... Ja det forstår jeg ikke.... Og slet ikke i lyset af at de har haft problemet inde på livet før

( set her på forummet for et par år siden ).

olse

Omdømme 4
Hej i Tråden.

Når downloadede musikfiler fra TDC-Play ikke kan afspilles skyldes det oftest 1 eller 2

fejl.
1.Mediaplayerens opsætning er ændret.(måske ved en opdatering)
2.Fejl i en udpakket fil,som derefter vil blokere "Biblioteket".
Herefter kan Mediaplayeren ikke automatisk forny DRM-rettigheder.
( måske er dette "det lille browservindue"--som omtales i tråden)

Start en fejlsøgning fra denne side:

http://support2.microsoft.com/mats/windows_media_player_diagnostic/da

Dette er selvfølgelig ikke "en universal-løsning".
Men den giver tit positivt resultat.

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 4
Badge +1
Hej

Tro mig, alt er prøvet også på flere forskelige computerer med windows 7,8,8.1

Det ligger som en fejl i systemet et eller andet sted og fejlen er også blevet genskabt ved Tdc.

mvh

Jan

Omdømme 4
Hej Jan.

Altid en god ting at fejlen kan genskabes hos TDC.
Så håber vi,at løsningen forhåbentlig engang bliver meddelt i Forum.
Og ikke bare "gemt/glemt i en u-afsluttet tråd".

Selv om man ikke lige selv sidder med problemet er nysgerrighed altid godt.

Ekspert/ Nørd-løsninger er jo lige netop hvad Maja (og flere) ønsker til en ny kategori !

Måske kunne denne tråd være med til at opfylde hendes "Juleønske"?

/t5/L%C3%B8st-og-Fast/Jule%C3%B8nske-Oplysningsarkiv/td- p/151265

Så kunne alle læse med om hvilke tiltag der arbejdes med.

Venlig hilsen
Trumle.

Omdømme 2
Hej igen.

Nogen der har noget nyt i sagen ???

Hos mig er alt ved det gamle.... d.v.s. AT DET STADIG IKKE VIRKER Gal humørikon

Prøvede i dag på en anden stationær PC i hjemmet - Og når jeg skulle logge ind og forny licensen fik jeg

at vede at mit login vær spæret fordi jeg have tastet forkert login 10 gange i træk ????

det forstår jeg ikke - for er i skreven stund logget ind på TDC og har ikke haft nogen problemer mede login

olse

Besvar