Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player | YouSee Community
Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player



Vis første besked

131 Kommentarer

Det er mere eller mindre et generelt problem for TDC Play´s brugere. De siger hos TDC at de godt kender til problemet - jeg har flere gange ringet til kundeservice. Først fik jeg ar vide det ville gå seks arbejdsdage, men senere fik jeg en meget nedslående besked; der ville kunne gå op til 50 (halvtreds) dage før fejlen var rettet.

Det er ikke ligefrem hurtigheden der tynger dem. Indtrykket af TDC´s proffessionalisme blegner meget!!!

Mvh.

ErikHjetting61

tilfældigt på recorder.dk

Omdømme 1
Jeg har haft et værre hyr med TDC kundeservice i forbindelse med skift af abonnement. I den forbindelse blev jeg informeret om, at der ikke fulgte TDC Play Musik med i nye bredbånds-abonnementer med mindre man har 2 ting hos TDC (f.eks. bredbånd og tv, eller bredbånd og mobil).

Jeg fik heldigvis mit abonnement ført tilbage til mit gamle så jeg netop kunne beholde Play Musik, blot for efter en uge at rende ind i de famøse licens-problemer.

Hej Chorbert

Hvor har du læst det?

Synes lige at have læst at TDC lukker for, TDC play. Og derfor alle de login problemmer med fornyelse af musiklicens.

Har det noget på sig eller er det bare en skrøne?

Gælder det kun for bredbånds kunder  eller hvad?

PS. I de nye bredbånds tilbud hos TDC, står der heller ikke længre at der gradis musik numre.

      Sammen lignet med mobil bredbånd?

     

      Har mobile bredbåndskunder da problemmer med tdc play?

Vi har 2 pc'er her i huset som begge bruger vores TDC PLAY konto.

Har ingen problem haft før omkring den 16/03-15.

Min far ( som ejer denne konto ) har ingen problemer til dato, men jeg ( hans datter ) kan ikke afspille det musik jeg downloader.

Jeg får beskeden "Du har ikke PLAY adgang" når jeg prøver at fornye licensen via Windows Media Player.

Tænker det er fordi hans computer er ikke blevet bedt om at fornye licensen her på det sidste og er derfor ikke ramt af problemet endnu? Men kan ikke vide mig 100% sikker, da han ikke er helt sikker på hvornår den sidst spurgte om fornyelse.

Krydser finger for at de snart får løst problemet!

Jeg har samme problem, men har observeret noget som jeg ikke ved, om betyder noget?

Når jeg prøver at afspille downloaded musik, kommer login vinduet op, og jeg har lagt mærke til at addressen tilsyneladende ikke er rigtig! Addressen der kommer op er "musik.tdconline.dk", prøver i at refreshe ved at trykke på globusen kommer der en melding "error contacting lic server:1"

Indsætter i addressen "musik.tdconline.dk" i jeres browser, skifter addressen til "http://play.tdc.dk/#!/frontpage"

Om det har noget med problemet at gøre, ved jeg ikke? Men finder det underligt, at man ikke kan refresh addressen i licens-vinduet ..

Omdømme 1
Nej selvfølgelig skal tråden ikke lukkes.  

Tværtimod ville jeg ønske at alle der besøger forum ser denne tråd og poster deres problemer her, istedet for at spame forum med den ene enslydende tråd efter den anden.

At der ikke er nok info i den driftinfo kan vi da sagtens blive enige om, men det er nu engang det som vi kunder kan henvise til.  Hvad der er i vejen og hvor længe det varer tvivler jeg på vi får noget at vide om, derfor er driftinfo-linket det nærmeste vi, kunder/brugere kan komme til at informere nye brugere der ikke gider læse hele tråden. 

På et tidspunkt må der vel for pokker stå, at problemet er løst.  så derfor retter jeg ikke min signatur.  

Det vil ikke være ærligt overfor TDC, at lukke tråden uden problemet er løst. TDC, I har kunder der venter! Drifts info hjælper ikke, fordi de giver ikke nok informationer. Kom med detaljer, og løs problemet - ikke bede om at lukke tråden!!
Omdømme 1
2515 skrev:
Hej.
Er det ikke som om at denne tråd har nået sit højdepunkt-en stor fotokopi/gentagelse,over snart 3mdr. ell. hvad!!! Man kan følge problemet i driftinfo.


http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150219-007629

Vil det hjælpe, kære TDC, at nogle brugere tager fat i account manager igennem deres arbejdsgiver (jeg kunne godt, jeg køber igennem medarbejder-ordning), for at hjælpe en lille smule at I prioriserer opgaven? Hvor svært kan det sgu være? Eller skal vi heller have Version2.dk eller Computerworld.dk med på banen?

Omdømme 4
Badge +1
Hej.
Er det ikke som om at denne tråd har nået sit højdepunkt-en stor fotokopi/gentagelse,over snart 3mdr. ell. hvad!!! Man kan følge problemet i driftinfo.
Hej,

Det er fint at I refererer til driftsinformationen, men så må I altså også opdatere den!

Lige nu står problemet til FORVENTES LØST 16/3-2015 - altså i forgårs, og det holder jo ikke, da det stadigvæk IKKE virker.

Ser frem til en løsning snarest.

Hilsen Henrik

Omdømme 3
Jeg kan sagtens forstå, det er irriterende, når der opstår fejl med vores tjeneste - især hvis fejlen har stået på længe.

Fejlen skyldes en opdatering i nogle systemer, som desværre ikke er gået helt efter planen. Vores teknikere arbejder på en løsning, og på nuværende tidspunkt tester vi det stadig for fejl.

Jeg beklager, at fejlretningen har taget lang tid, og forhåbentlig er vi snart klar med en løsning.

/Ajla

Omdømme 1
Der er ufatteligt mange som er lidt utålmodige med at det tager tid. Og det kan jeg i og for sig godt forstå. Det er jo fustrerende når ikke man kommer videre med noget man helst lynhurtigt ser at kunne få svar på.

Man kan følge deres status, via dette link: http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150219-007629

Og ellers må man altså desværre bare vente. Andet kan man ikke gøre.

DEt er da rart at der svares på problemet engang i mellem.

Men jeg må jo sige at information ikke flyder.

Jeg har nu ikke kunne spille min downloadede musik i 3 måneder.

Men den eneste oplysning der kommer fra TDC er at de arbejder på sagen?

Men hva' arbejder de med, kan vi få nogle oplysninger?

Det ville jo være godt hvis man ikke skulle søge om dette problem i TDC's forums men at de selv oplyste det til folk.

Mvh

Mikiniki

Det er mig helt uforståeligt, at et firma som TDC ikke er i stand til at løse et så tilsyneladende simpelt problem, som nu har stået på i mere end 3 måneder!!! Det tyder på manglende vilje.

Hej Ajla

Hvor er det dog rart at der endelig er en medatrbejder fra TDC, der svarer på alle de indlæg i forummet. Stor ros til dig. Så håber vi bare at det snart kommer til at virke igen

Omdømme 3
Hej alle

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at downloade musik fra TDC Play. Vores teknikere arbejder på en løsning, og I kan holde jer opdateret her: Ikke muligt at høre downloaded musik fra TDC Play Web.

Vi beklager de gener, det medfører.

/Ajla

Omdømme 1
welsch skrev:

Her får de da en chance for at svare.

// Welsch


Næ - det gør de rent faktisk ikke, for det er vores forum, altså  kundernes forum og når der er en masse useriøs brok i en tråd som denne, gider andre kunder ikke  komme med  konstrutive svar og måske løsninger.  

OG jeg kan ikke se hvorfor forumteamenet skal skrive i hveranden kommentar at "Vi arbejder på det"  Og det må du gerne blive sur over, at jeg skriver.  HVIS der for meget useriøs brok i dette kundeforum , er der gode, saglige og virkelige dygtige brugere/kunder der ikke gider mere.

Det har jeg desværre set et par gange.  

Nå men der er heldigvis mange der kan aflevere konstruktive indlæg selvom de også er skuffede over at problemet tager så lang til at få rettet.  

Jeg VED der arbejdes på højtryk for at få rettet fejlen!

I mellemtiden kan vi da lige kaste et blik på forumteamets retningslinier og velkomsthilsen

Det er jo ikke spørgsmålet om du kan høre det eller ej. Følger du tråden kan du jo se at denne fejl har stået på i rimelig lang tid. 1.ste indlæg er i Jan 15, og vi skriver nu snart april 15, så at de gør hvad de kan..nej det er så ikke korrekt. Det mindste var vel en information på siden - den mangler så!

Prøv at lade være med at betale din regning, så skal du se hvad der sker. Du betaler for et produkt som bliver slået stort og flot op i alle kampagner, men det virker ikke. Så skal vi ikke brokke os herinde - hvor så ? Trustpilot, hvad har det med TDC at gøre? Could´nt care less.

Her får de da en chance for at svare.

// Welsch

Virker stadig ikke TDC!

Omdømme 4
Badge +1
Hej alle!!
Nu er der efterhånden mange ide'r om dette emne-men hvornår kommer det til at fungerer(for der skal stadigvæk betales)altså for noget der ikke er tilgængeligt/efter min overbevisning er det fa.... Ikke OK.
Ja så løb jeg ind i samme problem som alle jer andre......at jeg får besked på, at jeg ikke har adgang til TDC Play, når jeg forsøger at åbne et musikstykke, som jeg lige har downloadet fra www.tdcplay.dk, hvor jeg jo godt nok har adgang.........

Håber, at TDC kigger på fora, så de kan se, at antallet af TDC Play brugere, der har problemer bare vokser og vokser.

Omdømme 1
Jeg har også selv dette problem, og er også ret irriteret på det hele. Skal jeg mon ringe til TDC og selv fejlmelde Play, eller er der ingen grund til det?

Synes vagt at huske en sag der blev bragt i nyhederne for lang tid siden, da TDC blev solgt til udenlandske investeringsfirmaer... en sag om at de havde trukket uhyrlige summer ud af TDC koncernen i ét hug som afkast, i stedet for at fremtidsinvestere i net, vedligehold etc... kan ikke huske de specifikke ting fra sagen, men kom bare til at spekulere på om det måske har været årsagen til at TDC ikke får Play etc til at fungere??? Det her TDC Play hullumhej har jo stået på i mange år efterhånden (er det ikke det ene der har været i vegen så har det været noget andet)... Måske er det et simpelt spørgsmål om manglende resourcer???

Any thoughts?

Besvar