Svar

Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player

Vis første besked

132 Kommentarer

Kære TDC

Betyder det så at alle os der nu er kunder hos jer i jeres kampagne med.. " Du kan frit downloade music når du vil "... ævl, så får penge tilbage? Nej vel ! 

I følge diverse indlæg er dette åbenbart noget der har stået på længe, så hvad gør i ved problemet ? Ingenting ? Man kan se ud fra diverse indlæg at dette har stået på i over 3 måneder..FÅ DOG FINGERENE UD AF GASKAMRET og så meld ud om i lukker PLAY eller få orden på tingene. 

Jeres prisstigninger skal i nok få sendt ud til folk, men resten holder i banan med - DET ER IKKE GODT NOK TDC. Det er vel underordnet at nævne at jeg har samme problem med PLAY. " Du har ikke adgang ". 

Let nu bananen og få orden på tingene.

// Welsch

Omdømme 1
Jeg synes du er ret hård ved TDC i dit indlæg. Hvis du kun vil klage over dem, så ring ind til deres kundeservice på 70 70 30 30 eller post det i Ris/Ros afdelingen i forummet her. Jeg synes ikke dit indlæg hører til lige her. Bare min holdning.

Og TDC gør hvad de kan, så man må bare have tålmodighed. Og du kan jo stadig høre musikken online ved at streame numrene på play.tdc.dk Glad humørikon

Omdømme 4
Helt enig.
En tråd i Forum skal indeholde spørgsmål,svar eller information.
Vil man "brokke sig" kan dette gøres på Facebook eller Trustpilot.
Hold tråden fri for mishagsytringer.

Venlig hilsen
   Trumle.

Når jeg prøver at afspille i WMP, får jeg besked på at logge ind.

Det gør jeg så....og får at vide at jeg ikke har adgang til TDC play ????

(Har ellers brugt TDC play siden det blev opfundet....hhrrrmmpppff)

Omdømme 4
Badge +1
Hej Alle

Jeg har selv problemet og er ved at være temmelig træt af at der ikke sker noget.

Problemet er at hele Play konceptet er ret komplext. Det er et produkt hvor det ikke bare er et spørgsmål om virker eller virker ikke. Vi kan alle logge ind på hjemmesiden og vi kan alle streame i webplayeren. Problemet opstår i forbindelse med DRM, Noget f...... har skabt men rettighedshaverene forlanger. Her går det galt. Når der skal hentes licens virker det som om at kommunikationen fejler mellem TDC´s systemer og windows media player. For fakta er jo at man godt kan valideres på tdcplay.dk men ikke via media player. Personligt håber jeg at det snart lykkedes at finde en der vil tage problemet meget alvorligt da jeg også selv er ved at blive lidt træt den meget lange ventetid. 6 fejlmeldinger har ikke løst problemet og tror også at der snart skal ske noget hvis ikke folk helt skal miste tålmodigheden.

mvh

Jan  (I dette tilfælde også bare en kunde)

De har rigtig rodet i det nu.
Jeg fik besked på at de var klar over problemet og det var givet videre til dem der står for det og en løsning kunne tage op til 50 dage (+- en måned eller 3) åbenbart Blinkende humørikon

I mellemtiden har et familiemedlem fået problemet også, trods det har kørt upåklageligt i flere år. så et eller andet sker der på området.
Så vi venter

Omdømme 1
Jeg har også selv dette problem, og er også ret irriteret på det hele. Skal jeg mon ringe til TDC og selv fejlmelde Play, eller er der ingen grund til det?

Synes vagt at huske en sag der blev bragt i nyhederne for lang tid siden, da TDC blev solgt til udenlandske investeringsfirmaer... en sag om at de havde trukket uhyrlige summer ud af TDC koncernen i ét hug som afkast, i stedet for at fremtidsinvestere i net, vedligehold etc... kan ikke huske de specifikke ting fra sagen, men kom bare til at spekulere på om det måske har været årsagen til at TDC ikke får Play etc til at fungere??? Det her TDC Play hullumhej har jo stået på i mange år efterhånden (er det ikke det ene der har været i vegen så har det været noget andet)... Måske er det et simpelt spørgsmål om manglende resourcer???

Any thoughts?

Ja så løb jeg ind i samme problem som alle jer andre......at jeg får besked på, at jeg ikke har adgang til TDC Play, når jeg forsøger at åbne et musikstykke, som jeg lige har downloadet fra www.tdcplay.dk, hvor jeg jo godt nok har adgang.........

Håber, at TDC kigger på fora, så de kan se, at antallet af TDC Play brugere, der har problemer bare vokser og vokser.

Omdømme 3
Badge +1
Hej alle!!
Nu er der efterhånden mange ide'r om dette emne-men hvornår kommer det til at fungerer(for der skal stadigvæk betales)altså for noget der ikke er tilgængeligt/efter min overbevisning er det fa.... Ikke OK.
Virker stadig ikke TDC!

Det er jo ikke spørgsmålet om du kan høre det eller ej. Følger du tråden kan du jo se at denne fejl har stået på i rimelig lang tid. 1.ste indlæg er i Jan 15, og vi skriver nu snart april 15, så at de gør hvad de kan..nej det er så ikke korrekt. Det mindste var vel en information på siden - den mangler så!

Prøv at lade være med at betale din regning, så skal du se hvad der sker. Du betaler for et produkt som bliver slået stort og flot op i alle kampagner, men det virker ikke. Så skal vi ikke brokke os herinde - hvor så ? Trustpilot, hvad har det med TDC at gøre? Could´nt care less.

Her får de da en chance for at svare.

// Welsch

Omdømme 1

welsch skrev:

Her får de da en chance for at svare.

// Welsch

Næ - det gør de rent faktisk ikke, for det er vores forum, altså  kundernes forum og når der er en masse useriøs brok i en tråd som denne, gider andre kunder ikke  komme med  konstrutive svar og måske løsninger.  

OG jeg kan ikke se hvorfor forumteamenet skal skrive i hveranden kommentar at "Vi arbejder på det"  Og det må du gerne blive sur over, at jeg skriver.  HVIS der for meget useriøs brok i dette kundeforum , er der gode, saglige og virkelige dygtige brugere/kunder der ikke gider mere.

Det har jeg desværre set et par gange.  

Nå men der er heldigvis mange der kan aflevere konstruktive indlæg selvom de også er skuffede over at problemet tager så lang til at få rettet.  

Jeg VED der arbejdes på højtryk for at få rettet fejlen!

I mellemtiden kan vi da lige kaste et blik på forumteamets retningslinier og velkomsthilsen

Omdømme 3
Hej alle

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at downloade musik fra TDC Play. Vores teknikere arbejder på en løsning, og I kan holde jer opdateret her: Ikke muligt at høre downloaded musik fra TDC Play Web.

Vi beklager de gener, det medfører.

/Ajla

Hej Ajla

Hvor er det dog rart at der endelig er en medatrbejder fra TDC, der svarer på alle de indlæg i forummet. Stor ros til dig. Så håber vi bare at det snart kommer til at virke igen

Det er mig helt uforståeligt, at et firma som TDC ikke er i stand til at løse et så tilsyneladende simpelt problem, som nu har stået på i mere end 3 måneder!!! Det tyder på manglende vilje.

DEt er da rart at der svares på problemet engang i mellem.

Men jeg må jo sige at information ikke flyder.

Jeg har nu ikke kunne spille min downloadede musik i 3 måneder.

Men den eneste oplysning der kommer fra TDC er at de arbejder på sagen?

Men hva' arbejder de med, kan vi få nogle oplysninger?

Det ville jo være godt hvis man ikke skulle søge om dette problem i TDC's forums men at de selv oplyste det til folk.

Mvh

Mikiniki

Omdømme 1
Der er ufatteligt mange som er lidt utålmodige med at det tager tid. Og det kan jeg i og for sig godt forstå. Det er jo fustrerende når ikke man kommer videre med noget man helst lynhurtigt ser at kunne få svar på.

Man kan følge deres status, via dette link: http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150219-007629

Og ellers må man altså desværre bare vente. Andet kan man ikke gøre.

Omdømme 3
Jeg kan sagtens forstå, det er irriterende, når der opstår fejl med vores tjeneste - især hvis fejlen har stået på længe.

Fejlen skyldes en opdatering i nogle systemer, som desværre ikke er gået helt efter planen. Vores teknikere arbejder på en løsning, og på nuværende tidspunkt tester vi det stadig for fejl.

Jeg beklager, at fejlretningen har taget lang tid, og forhåbentlig er vi snart klar med en løsning.

/Ajla

Hej,

Det er fint at I refererer til driftsinformationen, men så må I altså også opdatere den!

Lige nu står problemet til FORVENTES LØST 16/3-2015 - altså i forgårs, og det holder jo ikke, da det stadigvæk IKKE virker.

Ser frem til en løsning snarest.

Hilsen Henrik

Omdømme 3
Badge +1
Hej.
Er det ikke som om at denne tråd har nået sit højdepunkt-en stor fotokopi/gentagelse,over snart 3mdr. ell. hvad!!! Man kan følge problemet i driftinfo.
Vil det hjælpe, kære TDC, at nogle brugere tager fat i account manager igennem deres arbejdsgiver (jeg kunne godt, jeg køber igennem medarbejder-ordning), for at hjælpe en lille smule at I prioriserer opgaven? Hvor svært kan det sgu være? Eller skal vi heller have Version2.dk eller Computerworld.dk med på banen?

Omdømme 1

2515 skrev:
Hej.
Er det ikke som om at denne tråd har nået sit højdepunkt-en stor fotokopi/gentagelse,over snart 3mdr. ell. hvad!!! Man kan følge problemet i driftinfo.

http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150219-007629

Det vil ikke være ærligt overfor TDC, at lukke tråden uden problemet er løst. TDC, I har kunder der venter! Drifts info hjælper ikke, fordi de giver ikke nok informationer. Kom med detaljer, og løs problemet - ikke bede om at lukke tråden!!
Omdømme 1
Nej selvfølgelig skal tråden ikke lukkes.  

Tværtimod ville jeg ønske at alle der besøger forum ser denne tråd og poster deres problemer her, istedet for at spame forum med den ene enslydende tråd efter den anden.

At der ikke er nok info i den driftinfo kan vi da sagtens blive enige om, men det er nu engang det som vi kunder kan henvise til.  Hvad der er i vejen og hvor længe det varer tvivler jeg på vi får noget at vide om, derfor er driftinfo-linket det nærmeste vi, kunder/brugere kan komme til at informere nye brugere der ikke gider læse hele tråden. 

På et tidspunkt må der vel for pokker stå, at problemet er løst.  så derfor retter jeg ikke min signatur.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)