kan ikke ændre password

Hej

jeg har lige installeret en ny trådløs modem fra Yousee, da der var problemer med det gamle

men da jeg skulle logge ind på min Webmail fra tdc/yousee vil den ikke genkende mit password og så for jeg tilsendt et nyt over sms, men hvis jeg prøver at gå ind og ændre det skriver den god nok gemt , og jég kan logge ind, men hvis jeg  bruger en anden pc, feks på arbejde eller en anden så vil den ikke genkende password og så skal jeg bestille en igen over sms..

hvad kan det være?? hjælp

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej ibull

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

For at logge på TDC-webmail og på Yousee webmail, skal du bruge samme brugernavn og pawword, som du har brugt til at logge på TDC-forum med.

mit problem er at jeg ikke kan ændre mit password det er mega træls...

Omdømme 1
Hej igen ibull

Jeg forsøger virkelig at gætte mig til hvad du mener. Så nu prøver jeg igen.

En routers brugernavn og password, plejer at være dette:

Brugernavn: Admin

Pasword:                   

(Fæltet plejer at være tomt, hvis du ikke selv har fundet på et, eller hvis det er det du har fået på sms.)

For at gå på din webmail via TDC's side eller på din  webmail via Yousee's side  skal du bruge samme pasword som du bruger til dette forum. Er det det pasword du vil ændre?

Hvis det er det, kan du gå ind på TDC's selvbetjenings-side: Klik på MIT TDC  - og ude til højre på selvbetjening og igen ude til højre på Rediger indstillinger - Ude til venstre Skift pasword.

Hvis du skifter dit pasword der, har du skiftet dit pasword på dit TDC-login, som skal virke hvergang, selvom du bruger en anden pc på dit arbejde.

(Hvis du har et postpogram på din pc, er det et helt andet brugernavn og pasword du skal bruge. Det pasword kan du gå ind og forandre på din webmail: Indstillinger - pasword.)

Hvis du ikke kan få det til at virke, kan problevet være at du er registreret med to brugernavne og så er der gået ged i systemet. Og så er det kun Yousee der kan hjælpe dig. Jeg skriver desværre af bitter erfaring, da jeg også er youesee-kunde.

Kontakt  eller Yousee-forum eller forandring af yousee-logon: Brugernavn ,adgangskode,mailadresse og mobilnummer (tak til Lyngby på yousee-forum for sidstnævnte oplysning.)

Håber det lykkes for dig. Skriv gerne igen hvordan det går..

det virkede 

mange tak for hjælpen MajaH

Besvar