Kan ikke åbne links i mails eller vedhæfte noget til min mail

• HJD
  • 0 kommentarer
Jeg har lige fået en mail fra SAS, og når jeg trykker på links sker der ingenting. "knappen" bliver markeret, men ellers er siden død. Jeg skulle lige sende en mail, vedhæftet et dokument, men jeg kan heller ikke vedhæfte noget. Her sker det samme, "vedhæft-knappen" bliver markeret, men der sker ingenting. Kører windows 7, har prøvet at lukke i og starte op igen, hvad kan det være?

VH

7 Kommentarer

Omdømme 1
Hej HJD

Velkommen til TDC-forum.

Først vil jeg bede dig om at kontrollere om der står det samme hos dig, som i mielas1's svar nr. 11 i denne tråd: /t5/Mit-TDC/Windows-live-mail/m-p/11093#M1389

Hvor er fejlen? på dit postpogram på din pc (hvilket) ? eller er det på webmail via TDC's side? 

Det var blandt andet i min tdc webmail, jeg ikke kunne åbne links.

Googlede det, og fandt ud af at der er problemer med explorer 8 og windows 7. Den opdatering der er lavet blev sendt ud i april 2010, og jeg har fået pc i november 2010. Windowsopdateringen har åbenbart ikke lagt sig oveni mit eksisterende explorerprogram, men har givet mig et ekstra så jeg har 2. Så hvis jeg vælger internet explorer 8 (64bit) virker det hele igen ;o)

Omdømme 1
Hej igen HJD

Jamen der kan man bare se.

Det er en rigtig god løsning du har fundet. For at andre lynhurtig kan se at der er en lønning på din tråd, vil jeg bede dig om at klikke accepteret svar ud for din egen løsning. Glad humørikon

Hej. Jeg kan ikke åbne hyberlinks i min mail Qutlook express, har styresystem XP, har prøvet gøre flere ting som I skriver om. Jeg har kørt et program Ccleaner d. 20/1. men ikke sletttet noget. Og jeg tror det stammer fra den gang, men ikke sikker. Kenth

Omdømme 4
Hej Kenth

Problemet kan fx opstå, hvis der på pc'en er valgt en standardbrowser, som ikke længere er installeret på pc'en. Har du på et tidspunkt haft flere browsere installeret?

Mvh

Stephen

Hej Steffen. det var browser som stod forkert. Tak for hjælpen, Kenth

Pludselig kan jeg ikke åbne links som er i mine mail. Har fået udviddet min mailsboks til 1 GB. Kan det være derfor?

Hilsen Silden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P