kan ik downloade ting fra Marked mere!?

Jeg har haft min x10 mini pro siden august, og der har ikke været nogen problemer, og jeg har altid kunne downloade fra marked. Men så her for nogle uger siden, kunne jeg pludselig ikke downloade mere. Jeg kan sagtens kigge på spil osv. men når jeg trykker "installer" går der 10 sekunder og så står der at installationen mislykkedes! Er der nogen der har prøvet det eller ved hvad jeg skal gøre? Hjælp mig, på forhånd tak (: Hilsen moninna

4 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Det er en Typisk fejl og det sker forde at der er et program der har "sat sig fast".

Der er 2 måder lat løse problemet på, 

1. Der er kommet en 2.1 android opdatering, at opdatere til den løser problemet og skulle gerne sørefor at det ikke kommer igen.
  2. du kan reperer din telefon, det betyder i praktisk at du "Opdatere" til den vertion du har i forvejen. alså lige som at reinstallere din computer
 Håber det hjælper.

Tak for hjælpen. Har bare lige et spørgsmål mere som jeg håber du kan svare på. Hvor får jeg fat i 2.1 android opdateringen???
Omdømme 5
Hej,

En lille vejledning,

Du går ind på

http://www.sonyericsson.com/update/?cc=dk&lc=da

vælger din Telefon, så kommer der en "Popup", op hvor nede i hjørnet der er en knap hvor der står hent software, den henter du og instalere.

når den er færdig tilslutter du din telefon til computeren(Med det USB kabel der sidder i din lader), så kommer der en besked frem på skærmen af din telefon, der skal du vælge den første valg mulighed(Tilslut telefonen), hvis den ikke kommer frem skal du tage stiket ud af telefonen låse skermen op og tilslutte den igen.

der efter skulle PC Companion(Det program du lige har hented) selv åbne og begynde at hente opdateringen(der kommer en besked på computeren om det).

og når der så når den har hented opdateringen kommer der en ny besked om at din telefon er klar til at blive opdateret den klikker du på og følger den vejledning der kommer frem på din computer.

håber du kan forstå det, ellers må du lige skrive så vil jeg forsøge at forklare det bedre.

Omdømme 5
Jeg glemte lige at skrive er der nogle ting i telfonen der er lavet om med den ny opdatering.

og at du skal huske at tage en backup, der kommer enten et link til det ny backup program eller du kan bruge det der er i din telefon. billeder og alt der er på SD kortet bliver der men du skal selv hente dine Apps igen.Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)