Kan det virkelig passe? (spørgsmål om iphone 4)

Jeg er i den heldige situation at jeg har fået en iphone 4 af min kæreste i julegave. Men men men der er jo total udsolgt hos tdc. Jeg går ned i butikken i den by jeg bor for at forhøre mig hvornår den kommer på lager igen. Det kan de ikke oplyse og jeg spørger om jeg kan blive skrevet op til en da jeg arbejder hver dag i ugen og ikke har tid til at tage ned i butikken dagligt der at tjekke om de er kommet på lager. Det kan jeg ikke,og så er det jeg tænker kan det virkelig passe? Jeg får jo aldrig en iphone når det er først til mølle princippet. Håber der er nogen der kan hjælpe.

2 Kommentarer

Jeg kan kun være enig med dig. Jeg synes det er sørgeligt af TDC, at de ikke engang kan sige hvornår den kommer. Skal vi vente 3-4-5 uger eller snakker vi 3-4-5 måneder??? Det kan jo ikke passe at man skal skifte selskab, for at får den telefon, man har ønsket sig... Jeg må sgu indrømme, at jeg er ved at blive lidt harm over TDC uvidenhed, og at de stadigvæk har Iphone til salg på deres hjemmeside, men ingen på lager, det er sgu lidt falsk reklame...

Omdømme 3
Hej med jer.

Jeg kan godt forstå jeres fustrationer omkring leveringstiden af iPhone 4.

Problemet i det hele er at det kun er Apple der ved hvornår de kan levere deres produkt i dette tilfælde iPhonen, der har TDC som sådan ikke noget at skulle sige og så alligevel da de kan skrive at de forventer en ny levering i f.eks uge 5 eller 6 så har kunden noget at gå efter, men eftersom de ikke ved det så tror jeg det er svært for sælgeren i butikken eller hos kundeservice at svare på det.

Hvis der er nogle operatøre der har nogen på lager så skal man være rigtig heldig...

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det falsk reklame at de stadig har telefonen på deres hjemmeside, det har telenor, telia, callme og de andre nu også.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)