jucheck

• 0 kommentarer
Er det OK at sige ja til en opdatering fra jucheck?

11 Kommentarer

Omdømme 4
Hej AMA

ja , dette er et program som tjekker for opdateringer til Java, så det er sikkert nok.

Prøv selv at google jucheck

Tak for tilbagemeldingen - jeg accepterer næste gang, der spørges. Men man skal jo være forsigtig med at sige ja til hvad som helst.

Skete der noget med at du accepterede? Jeg har samme pop-up vindue hver dag jeg åbner min bærbare computer.

Hej

Efter at jeg har accepteret, ser jeg ikke meddelelsen mere.

Omdømme 1
Hej

Jeg mener at java er et lille program som kører i baggrunden når vi åbner en hjemmeside. Jeg tror nok at det har noget med grafik at gøre, altså billeder på websiden.

I det øjeblik af der er sagt ja til opdateringen kører programmet bare videre uden vi lægger mærke til det. Kender I godt det lille program Heimdal?  Det program sørger for at nogle bagvedkørende programmer holdes opdateret. Jeg syntes det er et lille godt tillægsprogram til min sikkerhedspakke.

http://www.csis.dk/da/private/heimdal/ 

Kan du bruge lidt af det jeg skrev?Glad humørikon

Omdømme 5
Hej, MajaH.

Du har lidt ret, Java er et programmerings sprog, og for at man kan bruge sproget skal man have programmet Java installeret og opdateret.

Java bruges i alt fra Hjemmesider til Programmer, i hjemmesider dog mest som et Scripting sprog, men også i fx nogle Mini Internet spil.

Java bruges også til styre systemer på mobil telefoner, Til Android skriver man fx programmer i Android Framework som er baseret på Java og bruger mange Java Elementer.

Omdømme 1
Hej miela1

Tak for dine suplerende oplysninger. Overrasket humørikon Jeg viste godt nok ikke at java bruges så mange steder.

Så er det jo vigtigt at det opdateres.  Før jeg fik Heimdal brugte jeg meget denne TDC-side: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/  Den er faktisk god og så den vil jeg gerne anbefale.

Omdømme 5
Ja, det er vigtig at opdatere.

Det samme gælder Microsoft .NET,

Opdateringer til Windows.

Opdateringer til Office.

Anti virus og anti Mallware.

internet browsere.

Microsoft C#

da alle er ting som er med til at holde en computer kørende, man kan faktisk sige at heller skal holde sin computer opdateret end gå ud og købe alle mulige mærklige programmer som SpeedUp, da det virker mange gange bedre at holde sin computer "Up To Date".

Omdømme 1
Jeg håber at Kennethc1996 og AMA stadigvæk er med. Har I gjort opsevationer ang. filen psikey.dll ?

Jeg har nemlig et tillægsspørgsmål af samme kaliber som juchek, som jeg håber at få svar på.

Hvad er filen psikey.dll

Jeg har windows 7.

Neders i proceslinien til højre i rækken af meddelelsesikoner er flagikonet for Løsnings-center.
Denne gang er det filen psikey.dll., som ligger i mappen system32.

Meddelelses oplysningerne er som følger:
................................

Solve a problem with PSIKey
PSIKey has stopped working properly.

An update is available that solves this problem.

Click to download the update from the Protexis Inc. website
.........................
Jeg har lige installeret mit styresystem IGEN, men før jeg gjore det kom den samme meddelelse om opdatering af omtalte fil.

dengang sagde jeg ja til opdatering og kort efter kunne jeg ikke logge på netbank. Var det et tilfælde eller hva'?

........................

Når der er forslag til løsninger fra løsningscenter som skal downloades og installeres, kan jeg så som tommelfingerregel regne med at windows styresystem har godkendt den webside, som der hentes filer fra?

Omdømme 5
Hej, MajaH.

Hvis der ikke er andet galt med din computer din netbank, virker Play virke så skal du bare lade som om at den ikke er der.Blinkende humørikon

psikey.dll

her noget med licenser at gøre det kan enten være til nemid eller Musik, men også andre ting, jeg fandt den her side om hvad det er for en fil.

http://dll.paretologic.com/detail.php/psikey

Omdømme 1
Tak

Mysteriet er opklaret ang psikey.

Filen bruges i programmet PAINT SOFT pro og hentes fra hjemmesiden 

Author URL: protexis.com, corel.com

Det har sikkert noget at gøre med min nøgle til det program. Nøglen er ægte, men der kan jogodt være noget i filen der ikke virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)