Jeg har et RET stort problem: jeg modtager ikke længere de mails der sendes til mig. Min boks er ikke fuld og de mails der skulle være kommet ligger ikke i spam bunken (som er ret stor). Hvad kan jeg gøre? Er det virkelig nødvendigt at nedlægge en mail adresse jeg har brugt i meget lang tid for at oprette en ny??
HJÆLP!!!!!!!
Hej Vijja,
du skriver ikke noget om, hvilken mail du bruger, men hvis det er TDC webmail/videre til lokal mailklient, skal du være opærksom på, at der er en grænse på max 1.000 mails, uanset MB-plads (TDC-logik, vi brugere måske ikke helt kan følge med i).
Måske hjælper det, at ryde op i din indbakke?
Mvh
du skriver ikke noget om, hvilken mail du bruger, men hvis det er TDC webmail/videre til lokal mailklient, skal du være opærksom på, at der er en grænse på max 1.000 mails, uanset MB-plads (TDC-logik, vi brugere måske ikke helt kan følge med i).
Måske hjælper det, at ryde op i din indbakke?
Mvh
Jeg har samme problem..
Bruger windows live mail og har ikke over 1000 mails i indbakken.
Har også prøvet at gå på tdc webmail med samme effekt.
Jeg kan ikke modtage mail, har også prøvet at sende testmail og modtager dem aldrig.
Hvad er problemet ?
Bruger windows live mail og har ikke over 1000 mails i indbakken.
Har også prøvet at gå på tdc webmail med samme effekt.
Jeg kan ikke modtage mail, har også prøvet at sende testmail og modtager dem aldrig.
Hvad er problemet ?
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.