Jeg modtager ikke længere mails som jeg selv har afsendt til mig selv !!

• 0 kommentarer
jeg har "mail.tiscali.dk"  som indgående og "smtp.fullrate.dk" som som udgående, og har altid pr. automatik også sendt til mig selv som tjek på at alt var ok. Det har nu ikke virket i et par dage. Både tiscali og fullrate er så vidt jeg ved købt af TDC, men jeg kan overhovedet ikke finde mail-opsætnings hjælp vedrørende tiscali. Jeg ved godt at vi ikke er ret mange tilbage der har en tiscali mail adresse - men alligevel. Fullrate siger at fejlen ligger hos tiscali.

Jeg modtager mails fra mine andre mail-adresser, og alt funker også når jeg afsender mails. Det er formodentlig kun at der er problemer når jeg sender til mig selv.

- og horfor så det? De manglende modtagne mails er blevet afsendt - ligger i sendt post og ingen i ud-bakken. Så jeg gad godt vide hvor de er blevet af. Nogen bud

på forhånd tak

Michael eriksen

1 Kommentar

Hej Michael.

Som jeg læser det, ligger problemet hos Tiscali.

Jeg er kommet frem til den konklusion ud fra, at det post du sender, ikke lægger sig i din udbakke, men lægger sig i sendt post mappen, altså sender postprogrammet som det skal igennem den udgående server, men det har ikke mulighed for at modtage dem igen.

TDC ejer som du skriver Fullrate, men Tiscali blev opkøbt af Telenor.

Jeg har ikke kunne finde en opsætningsguide til mail på Telenor´s hjemmeside, så mit bedste bud er at du give dem et kald, og høre hvad de kan gøre for at løse problemet. 

Som et alternativ tilbyder TDC også mail. Her vil du sende igennem vores indgående og udgående post servere. Vi kan dog ikke flytte din Tiscali mail over til os, så det vil kræve at du opretter en ny mailadresse.

Hilsen Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P