Jeg kan ikke afspille film via TDC-Play på PC. | YouSee Community

Jeg kan ikke afspille film via TDC-Play på PC.

Jeg kan se tv og Downloade musik. Men når jeg vil afspille film, åbner den vinduet og der sker ikke mere. Problemet er opstået siden sommer, dvs de sidste tre måneder har jeg haft problemet. Hvad skal jeg gøre ???

8 Kommentarer

Omdømme 2
Hej

Hvilken browser bruger du til at  afspille film - Internet Explorer, eller en anden    ?

Jeg bruger internet Explorer og Windows 7, har lige opdateret Adobe flash, men det hjalp ikke
Omdømme 2
Ok, så prøv at slet de midlertidige internet filer ->

"

Start Internet Explorer

• Tryk på "Funktioner" i værktøjslinjen
  • Derefter på "Internetinstillinger"
  • Tryk på knappen "Slet Filer" - Der kan godt gå et godt stykke tid.
Se om det hjalp, ellers fortæl nøjagtigt hvad der sker når du vil afspille    ?

Når jeg trykker "se film" bliver der sort skærm. Efter tre sekunderkommer der en kvadrat med små kvadranter frem som indikerer at den er ved at indlæse - tror jeg. Efter yderligere to sekunder forsvinder den igen og billedet er bare sort. Da jeg så lige har prøvet igen kommer der en rubrik frem med teksten " filmen kunne desværre ikke startes. Der er sket en fejl under åbningen af filmen. Prøv venligst igen"
Det er som om at der hvor filmen skal starte, går skærmen i sort istedet.
Omdømme 2
"filmen kunne desværre ikke startes. Der er sket en fejl under åbningen af filmen. Prøv venligst igen"

Jeg får samme fejl når jeg prøver at afspille en gratis film, så mit gæt er at TDC har lukket for de gratis film !

Jeg har en anden pc som kører Windows 8. Der kan jeg se de gratis film. Jeg har prøvet at betale for en film. Det kunne jeg Ikke få lov til på Windows 7
Jeg har prøvet på en bærbar med Windows 7. Den kan heller ikke få lov. Den samme fejl som på den faste pc med Windows 7
Omdømme 6
Hej Whome

Der er ikke lukket for gratis film. Jeg undersøger lige hvad det kan være og vender tilbage.

Hilsen

Besvar