Svar

Irriterende opringninger fra 0016032149030

• SRC
  • 0 kommentarer
Vi bliver ringet op flere gange om dagen fra dette nummer. Der er aldrig nogen der siger noget. På nettet har vi fundet en site, hvor mange andre beklager sig over nummeret - især danskere i øjeblikket.

Kan TDC ikke spærre nummeret, så vi kan få lidt lørdagsfred??

icon

Bedste svar af SRC 12 juli 2011, 08:15

Jeg tror jeg løste det endnu enklere. Den ringede igen igår, men nu var der en indisk/pakistansk dame, som talte og præsenterede sig som kommende fra et eller andet IT foretagende - på engelsk, det er accenten, jeg refererer til ovenfor. Hun orienterede mig om, at netop min computer var i fare, det kunne hun se på en skærm - og så sagde jeg, at jeg slet ikke har nogen computer. Det lukkede munden på hende. Siden har nummeret ikke ringet Meget glad humørikon

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 1
Hej SRC

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg forstår din harme over de generende opkald.

Nej - TDC kan desværre ikke spærre nummeret. Det er ulovligt.

Du kan forsøge at politianmelde det og håbe at politiet vil skrive til TDC og få oplyst hvem der står bag. Du skal bare ikke forvente det helt store.

Prøv at se denne tråd. Og især dette svar der er i tråden. Håber det kan hjælpe dig en smule.

Et mærkeligt nummer

En ting vil jeg anbefale dig. Lad være med at ringe til nummeret, da det kan være kriminellle der står bag, og kun fisker efter at du ringer tilbage.

Denne tråd omhandler ikke helt dit problem, men prøv alligevel at se den.

En fremmed pc på min computer

Jeg tror jeg løste det endnu enklere. Den ringede igen igår, men nu var der en indisk/pakistansk dame, som talte og præsenterede sig som kommende fra et eller andet IT foretagende - på engelsk, det er accenten, jeg refererer til ovenfor. Hun orienterede mig om, at netop min computer var i fare, det kunne hun se på en skærm - og så sagde jeg, at jeg slet ikke har nogen computer. Det lukkede munden på hende. Siden har nummeret ikke ringet Meget glad humørikon

Omdømme 1
Hej igen SRC

Fedt at du fik stoppet det, og at freden igen har sænket sig i det lille hjem.

Tak fordi du gav en tilbagemelding. Det kan hjælpe andre der oplever det samme.

Derfor har jeg tilladt mig at forandre overskriften i dette svar.

Hej og tak,

kan du ikke lige stave lidt anderledes: Gentagne  i stedet for Gentagende :-)

Omdømme 1
Hej SRC

Ja det er jo hvad der kan ske i kampens hede.Overrasket humørikon 

Godt du fandt ud af hvad jeg mente og tak for rettelsen. Så mangler der bare en lille rettelse i dit sidste indlæg,Humørikon med tunge for der kan jeg ikke rette ordet.

God sommer. Meget glad humørikon

Ved du hvad, jeg synes egentlig, at I gør det rigtigt fint hos TDC - lige indtil jeg skal have montørbesøg næste gang, men hvad, man har jo lov at drømme !!!

Omdømme 1
Hej SRC - igen

Vi kan ikke blive ved med at mødes på denne måde, men hvad - det er da ret så hyggeligt. 

Du skriver at "I gør det rigtig fint hos TDC" - Jeg er sikker på at TDC's personale bliver rigtig glade for den bemærkning, Men du skal altså lige vide at jeg er kunde som du og at de fleste der svarer her i forrummmet også er kunder. Det vil med andre ord sige at dette er et KUNDE TIL KUNDE forum, og her hjælper vi kunder hinanden. Ang. mine stavefærdigheder. Du har ret den er ind imellem elendig, men sådan kan det jo gå når man bare er en rengøringskone der er selvlært og tillige er en bedstemor  der prøver at hjælpe hvor det er mulig.

Du skulle prøve at hjælpe herinde, hvis du får tid. Det er rigtig hyggeligt.

Jeg har givet dig lidt ros fordi du opdagede en af mine skrivebøffer.

Tak for rosen.

Jeg vil overveje det. Selv er jeg førtidspensioneret renovationsmedarbejder, men jeg har så travlt i hverdagen med at tage på fisketure og reparere naboens carport (sort) at jeg nok ikke får tid.

Mange hilsner

SRC

Omdømme 4
Badge
Hvem gider have en sort carport :D

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S