Har fået Hometrio ekstra med mobil + ekstra kort til ipad m.m.
Alt fungerer perfekt pånær Iphone. Har talt med TDC flere gange og til sidst bedt om
at gendanne på itunes, hvilket er gjort.
Problemet er nu at når nyt sim kort isættes skriver telefon "intet sim kort eller isæt kort uden pin lås".
Dette ignorerer jeg og forsøger at indstille sprog med mere hvorefter Iphone skriver:
We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time
Sim kortet virker i andre telefoner
Telefonen er oprindelig købt erhvervsmæssigt men overdraget efter jeg stoppede i jobbet
Telefonen er ikke sim låst
Mit store problem er at tlf. virkede perfekt ved tidligere udbyder - efter TDC kort er kommet i
er den mildest talt kommet i en skidt forfatning
Kunne tyde på at telefonen har smidt noget software når jeg ikke engang kan komme på Itunes
Nogle gode forslag ??
Omdømme 2
Hej Lauritz19
Hvis jeg forstå dig korrekt, så virker simkortet i en anden telefon?
Normal vil jeg anbefale at lave en fabriksgendannelse af telefonen gennem iTunes, men hvis den ikke kan komme i kontakte med iTunes… Har du prøvet at kontakte Apple Support?
Hilsen Thomas
Hvis jeg forstå dig korrekt, så virker simkortet i en anden telefon?
Normal vil jeg anbefale at lave en fabriksgendannelse af telefonen gennem iTunes, men hvis den ikke kan komme i kontakte med iTunes… Har du prøvet at kontakte Apple Support?
Hilsen Thomas
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.