iPhone 4 - SIM-kort ikke understøttet | YouSee Community

iPhone 4 - SIM-kort ikke understøttet

Hej TDC Forum

Da jeg fik min iPhone og var i min TDC butik for at hente et micro-SIM-kort, gik alt fint, indtil ekspidenten kommer ud fra baglokalet, snakkende i telefon med en TDC-medarbejder og meddeler mig, at TDC's netværk er nede, og det derfor kommer til at tage 24 før mit nye SIM-kort bliver aktivet/brugbart. I mellemtiden har hun så lukket mit daværende, gamle SIM-kort, hvilket betyder, at jeg står uden mobil. Men det er OK, 24 timer går jo nok, tænker jeg og prøver så at aktivere min iPhone mere end et døgns tid efter. Men beskeden på iTunes fortæller mig: "Det indsatte SIM-kort i denne iPhone ser ikke ud til at være understøttet."

Så mit spørgsmål er:

Hvor lang tid vil det tage før mit SIM-kort bliver understøttet?

(Kan det have noget at gøre med at det idag (24 timer efter jeg var i TDC butikken) er en helligdag?)

Eller tager det faktisk 48 timer før det bliver understøttet? (Jeg har nemlig læst på TDC Forum, at der er én der har fået at vide, at det tager 48 timer før det understøttes. Selvfølgelig kan jeg jo ha' været uheldig og fået en "ny-i-job"-ekspident, eller hun var måske ikke den rette til opgaven, men hvis dette er tilfældet, ville det være rart at få den rigtige besked i TDC butikken næste gang [i]

Men ærligt talt, vil jeg bare gerne vide om jeg skal vente 24 timer mere eller hvad jeg skal?...

1 Kommentar

Omdømme 5
Hej marielouise,

Det er et par dage siden du skrev dit indlæg - har du fået løst dit problem?

Hilsen Ulf

Besvar