iPhone 4: ingen MMS funktion. Hvad sker der TDC?

Vis første besked

35 Kommentarer

Jeg trykker gerne løs!! ;-)

nå, men der hvor min mentale kæde blot hopper af er, at skulle det være en 4.2.1 bug, hvorfor hele hule h.... er det så ikke stort set alle, som er i besiddelse af dette fantastiske problem??!

De indstillinger som du skriver, er de std. indstillinger som kommer frem, når jeg nulstiller... dvs., er tdc's nye std. indstillinger (går jeg ud fra!). - Jeg har endvidere forsøgt at ændre max. size til 300000, som der er foreslået... but no help!! :-(

Jeg hiver fat i nakken af TDC i morgen... og skriver lige udfaldet ind i denne tråd... forhåbentligt til gavn for Gamle42 og andre... where ever you are!! :-)

Omdømme 3
Det er så der vi er meget enige i at det er mærkeligt at det kun er TDC's kunder der oplever de problemer med at mms delen fejler, men jeg tror simpelthen at TDC arbejder som en gal med at finde en mere holdbar løsning på netop MMS problemet, jeg kender en del som siger til mig hvorfor jeg ikke skifter operatør/selskab pga alle de problemer som TDC har, der giver jeg dem et svar. "jeg vil hellere have noget hvor jeg ved jeg kan bruge min mobil på landet frem for en mobil der ikke virker på landet" så ved de sjovt nok ikke hvad de skal svare.

Kan jeg få dig til at skrive den opsætning du har nu CHA?

For jeg har et par opsætninger som jeg måske kan teste hvis der er stemning for det?

Jeg har samme problem med at sende MMS. Telefone viser at MMS beskeden er sendet, men modtageren får dem bare ikke?? Telmore support siger at det kan ligge i at som der er skrevet før at størrelsen på MMS er for stor til modtageren, Telenor kører med maks. 300kb som kan modtages f.eks.

Men hvordan får man lige fikset det ? det er da lidt "skod" at man ikke kan knipse et billede inde fra beskeder direkte og sende det, uden først at skulle komprimere det med et tredieparts program.

Ser også frem til en løsning på dette problem.

Tror jeg fik løst problemet.