iPhone 4 | YouSee Community

iPhone 4

Vis første besked

57 Kommentarer

Jeg har nu fået tid til at kigge min pakke igennem, og regnede med at skulle til at lege med den nye iPhone, men nej nej nej, TDC har glemt at vedlægge nyt micro-simkort, som de havde lovet i går, da jeg talte med deres kundeservice!!! Gal humørikon

Når så er mit mysterie løstGlad humørikon

har endelig hørt fra TDC. Fik en mail tidligere på dagen, hvor de forklare jeg ikke har modtaget min bestilling endnu, grundet tekniske problemer, men lover jeg har den senest om en uge. 

Jeg talte med kundeservice igår, som sagde at simkortet blev sendt særskilt. Har dog ikke modtaget det endnu og fik telefonen i torsdags Trist humørikon

Er nu nøjagtig 14 dage siden jeg bestilte en iphone 4, ved hjælp af mit købslink, og er ærlig talt ved at blive temmelig utålmodig over TDC´s behandlingstid af min ordre. 

Har godt nok modtaget en mail der undskylder ventetiden, og forklare det skyldes tekniske problemer. 

Men hjælper ikke ligefrem på min irritation, når jeg dagen efter modtager et brev med teksten "tillykke med din nye mobil, som vi håber du bliver rigtig glad for" ... hvilken telefon??

Nu er det så sket at jeg har modtaget et købslink af en anden telefonudbyder, og overvejer kraftigt af benytte mig af det; men orker næsten ikke alt det besvær det måtte giver mig, at afbestille min ordre hos TDC.

Nogen der har erfaring på det område?

Hej zebb,

Jeg beklager, at du har haft et så uheldigt forløb, og vil gerne bede dig og andre som oplever lignende om at tage kontakt til vores Kundeservice på telefon 80 80 80 20, der så vil hjælpe dig med at få klar besked om din ordre.

Mvh

Morten Jensen

TDC

Facen fortsætter...

...kundeservice havde lovede mig mit micro-simkort i starten af ugen, efter at havde talt med dem lørdag morgen. I dag stadig intet micro-simkort. Efter endnu en samtale med kundeservice får jeg af vide at det tager nok en uges tid, men at de kan sagtens se at jeg skal have en micro-simkort, og dem som skal tage sig af det, nok har styr på det... Gal humørikonGal humørikonGal humørikon

...giv mig styrke!!!

Overvejer seriøst at prøve at tilklippe mit gamle simkort, men jeg gider tilgengæld ikke at stå uden simkort/telefon i en uge, hvis det mislykkes Trist humørikon

Troy

Gider du uddybe det du skriver med "at man skal installere iTunes første gang for at starte TLF"???

Det lyder nemlig som det problem jeg sidder med ifm. min nye iPhone 4

MVH

Jarno

Besvar