iPhone 4 | YouSee Community

iPhone 4

Vis første besked

57 Kommentarer

Jeg har oplevet næsten præcis det samme!

Jeg fik mailen 1. gang, hvor jeg brugte safari til det, og så kunne man åbenbart ikke. Så fik jeg mailen igen 2. gang, hvr jeg prøvede på mozilla firefox, og kunne stadig ikke :s

Så nu har jeg skrevet mig op i køen igen, og bestilte den hos dem i går, så det er ikke et stort problem for mig, men det er da vold irriterende! 

Det skete også for mig øv øv nu tror jeg det er forbi for denne gang :-(

Var lige inder for at bestille, men ak, den ville ikke accepterer mit mobilnr og kontonr, siger at mobilnr skal være 8 tegn(hvilket jeg har indtastet) og kontonr 9 tegn(hvilket jeg også har indtastet)så nu kan jeg ikke komme videre. Æv hvor frustrende. Jeg tror nok lige kundeservice får et ring på mandag.

Nøjagtig det samme skete for mig.

Hvad sagde kundeservice mandag?

Efter et par timers venten (Jeg nåede både at afleverer bilen til undervognsbehandlig og gå til frisør imens Glad humørikon) fik jeg fat i dem. De har sendt mig en ny aktiverings mail. Desværre skete der det samme, den ville heller ikke denne gang godtage mit mobilnr og kontonr, så derfor valgte jeg "ikke at beholde min mobilnr" så gik bestillingen igennem. Så nu må jeg ringe til dem igen imorgen og få den overtalt til at jeg kan beholde mit mobilnr.
Jeg tror problemet ligger i duet abb.

Håber du kan bruge mit svar

Venligst

Naya

Har hørt lidt det samme omkring Telenor at man bare kunne købe telefonen i butikken. Det her var i Maribo på Lolland.

Jeg fik fat i dem i lørdag efter kun 2-3 mins venten og han ville sende en mail hvilket der også kom. Havde lidt problemer med bestillingen men fik ny mail om mandagen og nu er den bestilt..håber at det funkede det med elektronisk nummerportering fra 3 (hvis det var det) Sådan har jeg forstået det. Har I andre også det???

Så indtil videre er det superbetjening fra TDC´s side. Nu håber jeg bare at de overholder de 3-6 dage..og gerne 3 dage ;-)

Ja jeg har også fået et nyt link men nu står der at mobilen er udsolgt der hvor der normalt er den blå knap hvor der står køb nu... ved ikke lige hvad jeg skal gør nu Humørikon frustreret

Nu er det ikke for at jokke nogen over tæerne

men jeg startede tråden og jeg bestilte i lørdags via det første link der kom og jeg har idag modtaget min IP4 Blinkende humørikon

Fik du nogen mail hvor du kunne følge pakken eller dukkede den bare op?`

Fik også min IP4 i går. Ingen mail udover odrebekræftelsen, den dukkede bare op.

Skal så have skiftet mit 3 sim kort til microsim så jeg rent faktisk kan bruge min mobil andre steder end på WIFI indtil jeg bliver porteret til TDC, jeg håber ikke det ødelægger noget ved porteringen. Jeg vil vente med at sende dem min fuldmagt til jeg har skaffet et nyt simkort.

Har prøvet at klippe i det gamle..........det gik ikke så godt Humørikon med tunge så nu står jeg helt uden mobil et par dage Trist humørikon

ordrebekræftelsen er bare den mail man har fået ik? Jeg har kun fået en mail efter jeg har bestilt og så ikke andet.

Iøvrigt ligger der flere brugsanvisninger på nettet til at klippe til, men kan så forstå at de først sender simkortet når porteringen er fuldført?!?!

Min dukkede osse bare op har lige tjekket min konto her til morgen og Tdc har IKKE trukket for tlf endnu

Jeg bruger mit eget Cbb kort jeg klippede det simpelthen bare til så det ligner det mircokort fra tdc

Jeg havde derimod mange problemer med at starte tlf

Man skal åbenbart instalere ITUNES første gang for at låse tlf op

Nej nej jeg fik skam simkort fra TDC, og det brugte jeg til at aktivere telefonen med, men der er intet net på den før den bliver porteret.

Jaja jeg fulgte skam de guides og kan godt få kortet i, men telefonen kan bare ikke se mit kort så det hjælper ikke ret meget.

De guides jeg har fundet var til små chips..og det sim jeg har/havde var chippen stor og jeg turde ikke bare klippe i den.

Beløbet ER trukket fra min konto btw

Fik en mail tirsdag d. 31. med teksten "Tillykke! din iPhone 4 er kommer". Jeg benyttede mig straks af det sendte købs-link, lavede min bestilling (uden problemer), og fik med det sammen en "email-kvittering" hvor der stod min ordre ville blive leveret inde for 3-6 dage; men har endnu ikke modtaget, eller hørt noget.

Nogen andre der oplever en lignende ventetid, eller er det bare mig? 

blive nemlig lidt bekymret for om min ordre er forsvundet, nu hvor jeg læser at folk der har bestilt langt senere, allerede har modtaget deres..

Har du bestilt 16gb eller 32gb?

Ved ikke om det kan have en effekt. Jeg håber ikke at det er pga. de ikke har nogle 32 gb selvom de har sagt dette. Fordi så kommer jeg også til at vente.Og det håber dælme ikke.

Nogen fra TDC der kan give et praj om hvor langt de er i udsendelse af dem der har bestilt?

har bestilt en 32gb. 

Kan selvfølgelig  godt være fordi de først har fundet ud af modellen er udsolgt, efter jeg har sendt min bestilling. Hvis det er tilfældet savner jeg bare en mail, der forklare at det er sådan det hænger sammen, så jeg ikke behøver gå og undre mig om hvor den bliver af, når de 6 dage for længst er gået.

Jeg bestilte min 32gb i mandags og har lige fået den idag 🙂 Så jeg tror ikke ventetiden skyldes, at de ikke har flere 32gb.

Hilsen

Naya

Jeg har også modtaget min 32 GB iPhone her til morgen...

(Men heller ingen "ekstra" ordre-bekræftelse per mail. Dog talte jeg med TDC kundeservice i går, som venligt kunne oplyse mig om status på min bestilling, og give mig et tracking-nr. til Postdanmark. Jeg nåede bare aldrig at checke det inden jeg fik pakken i morges)

Har ikke modtaget den(32gb) endnu  - men TDC gav mig et tracking nummer også. Jeg har checket det, men det virkede ikke, men lad os se når jeg kommer hjem fra arbejde. Krydser fingre for at der ligger et lille seddel fra PostDK at jeg kan hente den...så bliver weekenden nok 150 % bedre..

Hej..

Hvornår sælger i den i hvid? . Ellers må jeg jo tage den i sort Humørikon med tunge.  Er der nogen rabat sager når nu man er kunde hos jer i forvejen?

Hvor længe har I som har fået en Iphone 4 hos TDC været på venteliste? Har været skrevet op i 2 uger nu men har intet hørt :s

Har set billeder af den hvide på Apple men tror slet ikke at den er kommet i handlen nogen steder endnu.

Jeg har fået idag og jeg skrev mig op den 13...

Jeg skrev mig op den 17/8 og modtog den idag d. 10/9.

Venligst

Naya

Besvar