iPad 3g problem


Jeg ved ikke om det hører til under den her kategori, men nu har jeg lige købt min iPad 2 64 gb wifi + 3g og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at komme på det 3g. Jeg har prøvet at gå ind i Operatør og ændre det til TDC Mobil i stedet for automatisk, og jeg har genstartet den mange gange.

PS: Når jeg klikker på TDC MOBIL kommer der en boks frem hvor der står "Begrænset netværk det valgte mobilnetværk er begrænset. Du kan vælge et andet netværk i instillinger"

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Uksen1,

Det er lidt tid siden, du lavede dit indlæg - jeg har bedt en af vores Mac-supportere om at undersøge sagen og skrive til dig herinde, så hold ud lidt endnu Glad humørikon

Hilsen Ulf

Hej Uksen1,

Umiddelbart ser jeg to muligheder for hvad dit problem skyldes.

1. Indstillingerne for 3G forbindelsen er ikke korrekt opsat i din iPad. I Indstillinger vælger du Mobildata. I Mobildata skal menupunktet APN være opsat som på billedet nederst i dette indlæg.

2. Dit simkort er defekt og skal ombyttes i en TDC Butik.

Hvis ikke dette afhjælper problemet er du naturligvis velkommen til at svare tilbage herinde.

foto 2.PNG

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)