iPad 2, intet SIM-kort!!!


Jeg har siden jeg har fået mit mikro-simkort, til min iPad 2, oplevet at efter nogen timer så siger iPad'en at der intet sim-kort er... Men når jeg genstarter den så virker det igen... Jeg har tjekket instillingerne til netværk og kan ikke se hvad problemet skulle være... 

Jeg har prøvet at gendanne den i iTunes uden held... 

Eftersom der "intet simkort" er så kan jeg ikke bruge menuen mobildata når det sker...  

Nogen der har oplevet det samme og har en løsning til det?

1 Kommentar

Hej,

Det lyder som et lidt mærkeligt problem du oplever. Jeg har dog tænkt lidt over det og kommet frem til, at der umiddelbart kan være 3 årsager til problemet:

1. Der kan være snavs i simkortlæseren på din iPad. Derved kan du risikere, at simkortet ikke helt får kontakt med kortlæseren i iPad'en.

2. Din iPad kører muligvis ikke den nyeste iOS software? Den nyeste version af iOS softwaren hedder 4.3.3.

3. Simkortet kan være defekt. Hvis begge af ovenstående er forsøgt, kan du evt henvende dig i en TDC Butik og få testet simkortet der.

Jeg håber, at dette afhjælper dit problem.

Med venlig hilsen

Jacob Petersen

TDC - Mac/Apple support

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)