IP løsning

Jeg er med i en bestyrelse for et vandværk, hvor vi på selve vandværket har en styring/overvågning siddende. I dag henter vi oplysninger fra styringen via et gammeldags modem og en internet forbindelse. Vi vil gerne opdatere vores styring, så den bliver mere tidssvarende og hurtigere. Vi har kontaktet udbyderen af styringen og har fået tilsendt nye moduler der skal indbygges. For at få en hurtigere forbindelse, blev vi anbefalet at tage kontakt til SkyLine for at oprette en trådløs forbindelse med fast IP adresse. Desværre viser det sig nu at Skyline ikke er i stand til at levere signal til vandværkets adresse. Hvad gør jeg nu? Prisen hos SkyLine var ca. 120,- kr. pr. måned med gratis oprettelse. Kan TDC tilbyde noget tilsvarende?????

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej mistulle

Det er nu et døgn siden du stillede dit spørgsmål. Grunden til at du ikke har fået et svar, kan være fordi det er et kundeforum. Det vil sige hvis du har et proplem  med TDC-produkter eller udstyr, er der mange andre brugere der meget gerne vil give tip til hvordan du får løst det, som f.eks i din første tråd. Var der en bruger der der gav dig et tip du kunne bruge? Hvis der var, har du glemt at greditere den bruger ved at klikke på knappen "accepteret som løst" ud for det svar du bedst kunne bruge, ud fra hvad du spurte om i første indlæg. Her

Desværre tror jeg ikke at der er brugere der tør binde an med at give dig et tilbud. Det spørgsmål bliver du nød til at stille kundeservise: http://tdc.dk/kontakt/

Jeg tror desværre derfor ikke du kan komme nærmere en løst tråd en mit svar til dig.

Besvar