Invitation til familiemedlemmer

Hvad sker der? Jeg har inviteret min mand til TDC Play, han har samme bopæl osv. Han får sendt en mail med et link der simpelthen ikke eksisterer. Det er simpelthen for dårlig TDC. Er der andre der har samme problem? Evt. en der har en løsning?

5 Kommentarer

Jeg er i samme situation, jeg har også inviteret min familie med samme bopæl til TDC-Play og WebTV men de får også et link der ikke eksisterer.

Jeg har bøvlet lidt med det, min kone kom på med TDC-Play men efter 1 dags tid røg hun af igen.

Så TDC hvad sker der?

Jeg har samme problem som I har beskrevet ovenfor. Er der ikke nogen der kan hjælpe os????

I går eftermiddags inviterede jeg mine to sønner, så vi kan koble deres nye laptops til tv´et et og se webtv - thi TDC boksen er død og de har først mulighed for at tale med mig i næste uge!

Men hver gang jeg inviterer, er URL´en "død" - den findes ikke. Ved i om man kan regne med at TDC medarbejdere læser i disse indlæg eller skal jeg prøve at ringe til dem?

Generelt er jeg tilfreds med produkterne, men når det går galt - så går det altså galt Gal humørikon og service tiden er overraskende langsom for en koncern der er så elektronisk!

Vh Jesper Bruselius

Hej

Jeg er også rigtig glad for mit produkt. Men giver dig ret i at der ikke rigtig sker det store. Og det kan være svært at komme igennem til en medarbejder. Tror ikke rigtig at det er TDC medarbejdere der læser dette. Hvis man er heldig er det en anden i samme båd der måske kan hjælpe en - men jeg kan desværre ikke.

Gad også godt at det var os trofaste forbrugere der en gang i mellem fik et godt tilbud i stedet for de nye kunder. Man får ikke meget for at være trofast nu om dage.

Hej Tins

Ja, jeg er vel også en trofast bruger. Jeg har nogle gange overvejet at skifte til anden udbyder, men det var før jeg fik Home Trio. Det er en god pakkeløsning og jeg har haft to seriøse nedbrud på tre år. Det er vel ok, teknikken taget i betragtning. TDC er en mega organisation og det afspejler sig i supporten - indviklet, og "omfangsrig". Tænker at jeg skal være lige så tålmodig i andre systemer.

Har nu sat mig ind i foumreglene Humørikon med tunge og TDC læser ikke disse forums! Hvis en medarbejder svarer, er det tilfældigt eller fordi vekommende er sat til at gøre det af supporten tænker jeg, fx ved store nedbrud.

Jeg har derfor sendt en mailformel til support vedr. mit spørgsmål. Det er sikkert en alm. fejl, som blot skal rettes. Måske får jeg et godt tilbud på baggrund i min tålmodighed Meget glad humørikon

Vh Jesper Bruselius

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P