Intet netværk

Jeg har et huawei E-173 usb modem, som ikke har kunne oprette forbindelse til nettet siden fredag aften. Jeg har simpelthen prøvet alt, men det virker stadigvæk ikke! 

Nogle, der har et par tips, som jeg måske ikke har afprøvet? Jeg kontakter TDC imorgen, men vil se om der er noget jeg kan gøre inden, så jeg kan få mit net tilbage. 

9 Kommentarer

Omdømme 3
Har du prøvet at afinstallere connect.it og se om det ville klare problemet. men hvis endelig så har hotlinen også åben i weekenden indtil kl 16:00 så vidt jeg ved.

Tak for dit svar.

Ja, det har jeg prøvet, men det gjorde desværre ikke nogen forskel.

Jeg har lige ringet til deres hotline, men så fik jeg at vide, at de ikke havde åbnet i weekenderne, selvom der står noget :-S

* selvom der står noget andet, skulle der stå.

Omdømme 4
Det kan sgu ikke passe, tænkte jeg.

TDC Hotline på 80808047 har altid haft lørdag-søndags åbent, - så det måtte da lige tjekkes med et opkald.

Og ganske rigtigt, - TDC hotline har lukket, uagtet at de på dette website reklamerer med at hotline har åbent på søn- og helligdage fra klokken 10-16. Gal humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=21459

Det er et eller andet sted ganske imponerende at et teleselskab, der i forvejen har verdens dårligste kundeservice, til stadighed formår at forringe denne elendige service.

Ikke alene har TDC hotline lukket, men man formår oven i købet at holde kunderne for nar ved at annoncere med at der er åbent, så folk kan ringe forgæves, - men hvad pokker, man ringer jo også forgæves når de har åbent, for der tar' de ikke telefonen, så det kan jo komme ud på et.

TDC sucks

Mvh FN

Omdømme 3
Har lige ringet derind, det virker fint nok for mig. Måske har de haft nogle problemer idag, men de har ihvertfald åben nu.

Omdømme 4
Jeg vil ikke slette mit forrige indlæg, for den besked jeg fik da jeg var kommet igennem tryk-selv-menuen var at der ikke var åbent for personlig betjening.

Stædig som jeg er, har jeg imidlertid prøvet igen, - og denne gang kom jeg igennem.

Ved første forsøg opgav jeg mit mobilnummer da jeg blev bedt om enten at opgive telefonnummer, anden gang oplyste jeg mit fastnetnummer.

Ved de første option i tryk selv-menuen skal du taste 3 for teknisk hjælp til dine produkter. Resten af menuen er ret indlysende.

Prøv igen. Der ER åbent på Hotline 80 80 80 47.

Mvh FN ;-)

Omdømme 4
"Har lige ringet derind".

Det har jeg også DiscoTK, - og som du kan se så kom jeg til den samme konklusion.

Stor hilsen

FN ;-)

Jeg har heller ikke haft dækningen på mit mobile net værk siden fredag men de siger der ikk er noget galt fra deres side når man kontakter dem.

Eller retter connect it vil ikke åbne eller svare.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)