Intet net på Samsung Galaxy S III | YouSee Community

Intet net på Samsung Galaxy S III

Modtog idag min nye telefon som jeg er godt tilfreds med, men jeg kan ikke gå på nettet. har fulgt instruktionerne her på siden til punkt og prikke men lige lidt hjælper det. Den kan sagtens komme på mit Wi-Fi derhjemme, men ikke når jeg er ude :/

Jeg kan heller ikke koble mit nye abonnement på mit TDC login i øjeblikket, fordi jeg ikke har kundenummeret/Kontonummeret til mit nye telefonabonnement, tror det burde være vedhæftet i den e-mail jeg fik, men pdf-filen er korrupt, suk.

Hjælp?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Greievuuz.

Det lyder da rigtig træls, specielt nu hvor du har fået en helt ny telefon.

Som standard, når man modtager en ny telefon, og indsætter sit simkort, installeres nettet sig selv. (adgangspunkterne)

Mit råd er først og fremmest, at gå ind i indstillinger, tryk på wifi - tryk på mobil data - tryk på adgangspunkter. Derefter trykker du på menu tasten og trykker nulstil til standard. Tjek om det virker nu, og ellers genstart telefon. (i dette tilfælde anbefaler jeg dig at deaktivere dit wifi, så 3g/edge kan komme online)

Hvis du ser ovenstående som voilapyk. så tjek her ;-)

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=30023

Mht. dit online login på tdc.dk - du skal bruge dit mobil nummer - og dit kontonummer, som du kan finde på din regning øverst.

Mvh. Lennart

Gik ned og fik det fikset i en TDC butik (Vidste ikke vi havde nogen i min by, men en behjælpelig kammerat fortalte mig at det ikke var tilfældet.

Han prøvede alting nede i butikken, men jeg havde sat den op som jeg skulle.

Det viste sig at problemet var på jeres ende, og der blev åbnet for sluserne efter en lille opringning.

Ellers tak Lennart ;3

mvh 

Grievuuz

PS. Den her tråd er 3½ uge gammel xD

PPS. Det er Grievuuz, ikke Greievuuz.

Besvar