Svar

Intet fjernbetjenings signal til ny multiroom boks

Jeg har lige modtaget en multiroom boks som jeg har sat op, den er tændt og viser DR1, men jeg kan slet ikke få fjernbetjeningen til at fange boksen, hvis jeg vil skifte kanal sker der intet og der er heller ikke andre af knapperne på fjernbetjeningen som boksen reagere på.

Hvad kan der være galt?

icon

Bedste svar af droid 9 maj 2012, 17:01

Ok, så de 2 bokse du har virker begge med hovedboksen, så kan vi da udelukke af de ikke virker.

Du må nok hellere kontakte TDC, lyder til at din boks er defekt. Du kan først prøve at nulstille boksen ved hjælp af 3 gange genstart med 20 sekunders mellemrum - på knappen bagpå.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Rune100110 skrev:
Jeg har lige modtaget en multiroom boks som jeg har sat op, den er tændt og viser DR1, men jeg kan slet ikke få fjernbetjeningen til at fange boksen, hvis jeg vil skifte kanal sker der intet og der er heller ikke andre af knapperne på fjernbetjeningen som boksen reagere på.

Hvad kan der være galt?

Prøv med fjernbetjeningen til hovedboksen.

Prøv at sætte det infrarøde-øje i og genstart boksen. Prøv så igen, mod det infrarøde øje, at få boksen til at reagere med en af fjernbetjeningerne.

Hej

Dette har jeg prøvet og boksen reagere ikke på nogen af de 2 andre fjernbetjeninger og jeg har også prøvet med det infrarøde øje og genstartet den flere gange men det har ike hjulpet

Omdømme 4
Badge +1
Ok, så de 2 bokse du har virker begge med hovedboksen, så kan vi da udelukke af de ikke virker.

Du må nok hellere kontakte TDC, lyder til at din boks er defekt. Du kan først prøve at nulstille boksen ved hjælp af 3 gange genstart med 20 sekunders mellemrum - på knappen bagpå.

Besvar