Hej
Vi har intet billede på TVet.
Vi har derfor genstartet den digitale modtager 3 gange uden held. Da vi har et andet TV i huset med endnu en digital modtager, der virker upåklageligt, så ved vi, at det ikke har noget med netforbindelsen at gøre.
Altså må det være den første digitale modtager der ikke virker.
Hvad gør vi?
Omdømme 4
Hej Lise
Velkommen og tak for dit indlæg.
Som du rigtig nok skriver, så er det nok ikke forbindelsen, der er noget galt med, når multiroomboksen virker. Hvis der er lys i hovedboksen, sikre dig så, at TVét står på den rigtige kanal. Hvis det står rigtig, skal vi have dig til at kontakte TDC Hotline, som vil undersøge nærmere.
Du kan se her, hvordan du kan kontakte TDC Hotline:
http://privat.tdc.dk/kontakt/
Håber du får løst dit problem, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator
Velkommen og tak for dit indlæg.
Som du rigtig nok skriver, så er det nok ikke forbindelsen, der er noget galt med, når multiroomboksen virker. Hvis der er lys i hovedboksen, sikre dig så, at TVét står på den rigtige kanal. Hvis det står rigtig, skal vi have dig til at kontakte TDC Hotline, som vil undersøge nærmere.
Du kan se her, hvordan du kan kontakte TDC Hotline:
http://privat.tdc.dk/kontakt/
Håber du får løst dit problem, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.