Internet virker ikke! | YouSee Community

Internet virker ikke!

Nu er jeg ved og være godt og grundig indebrændt på TDC, i 4 dage har mit internet ikke virket, og jeg har det der usb stik,

& i de sidste 4 dage har jeg forgæves forsøgt og få fat på TDC,

hvor jeg har siddet i op til 2 timer, og ventet på og komme igennem!

og har enddag haft ringet i god tid,

og så kommer man langt om længe igennem, og så får man afvide "vores tekninker" er gået hjem..

i 4 Fucking dage! og så på 4 dagen, efter 2/1 time kommer man endelige igennem "vores tekninker" er gået hjem, men vi kan få dem til og ringe til dig!

Ja tak! Meen får jeg et opkald fra dem? nej nej, sådan noget forbandet svinerrig! Hold kæft hvor er jeg bare sur & godt indebrændt over det!

andre der har problemer med deres USB stik.?

2 Kommentarer

Omdømme 5
Jeg kan godt forstå at du er vred, - men der er ikke nogen her på forummet der kan gøre noget i et sådant anliggende.

Der er ikke andet at gøre end at fortsætte den tunge gang med af få forbindelse til TDC. (Tag eventuelt en uges ferie til formålet).

Det mest relevante nummer et henvende sig på er TDC Hotline. 80 80 80 47

Mvh FN ;-)

ferie ? Hmm

ingen normale mennesker kan bare lige sådan tage ferie, for at få deres internet til at virke?

kom dog i gennem til dem, det tog os kun 25 min, & så fik de lige fra a til z, & så fik de lige afvide på vejen, at ligeså snart min benings periode er slut, er jeg den der er smutte.

Besvar