Internet væk!? | YouSee Community

Internet væk!?

• 28 oktober 2010
  • 1 kommentar
  • 162 visninger

I går røg mit internet lige så stille til det var helt væk. Jeg bor hos mine forældre, men mig der ordner nettet. Vores modem fungerer fint og er blevet genstartet. Den kommer online men den modtager INTET! efter en time kom det på igen, nu her til morgen virker det igen. Samme problem og naboerne har det samme! TDC FÅ DET FIXET!

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej severin

Først vil jeg byde dig velkommen på TDC-forum, og herefter vil jeg fortælle dig at ideen med dette forum er at det primært er et kunde til kunde forum, dvs. at kunderne hjælper hinanden med at løse brugerproblemer med det udstyr man benytter og for at få det maksimale ud af sine arrangementer med TDC.

Nu til dit problem: Jeg synes at du og dine naboer, som du fortæller der har samme problem, skal fejlmelde jeres bredbåndsforbindelse til TDC på tlf.nr. 80808047, for at få sat gang i fejlfinding og repr. af forbindelsen. Jeg håber da ikke, at du efter dit indlæg her på forum, forventer eller tror at dette var din fejlmelding. Vi kan ikke som almindelige brugere gøre meget andet end at opfordre dig til at fejlmelde direkte til TDC, vi kan selvfølgelig håbe på at nogle TDC-medarbejdere, som jeg ved de gør, læser med her på forum og kommer med yderligere løsningsforslag. Blinkende humørikon

Jeg ved det er svært at komme igennem til fejlservice over telefonen men prøv alligevelGlad humørikon

Mvh KPN

Besvar