Internet lukker hele tiden ned..........og stener.

Kære forum,

Håber nogen er i stand til at hjælpe.

Når jeg åbner pc'en tager det en evighed for den at "komme på plads".

Når jeg åbner internettet, tager det også lang tid. Og når det langt om længe sker,

siger den som oftest: Hotmail svarer ikke - internet exp. er holdt op med at fungere -

bt.dk svarer ikke - osv. osv.

Jeg har en 20/2 forbindelse og TDC sikkerhedspakke.

Er det sikkerhedspakken der driller?? Før havde jeg Norton og computoren kørte fint dengang.

Mvh Jens

5 Kommentarer

Omdømme 2
Hej     Glad humørikon

jensstryhn skrev:
Før havde jeg Norton og computoren kørte fint dengang.

Mvh Jens

Har du afinstalleret Norton ?

Prøv at følg denne vejledning:

http://www.wintip.dk/xp/tools/cleanmgr.htm

Oplever også dette problem. Jeg har HomeDuo Secure, men har endnu ikke installeret sikkerhedspakken. Kører stadigvæk med AVG. Problemet opleves uanset hvilket af vores 3 PC'er eller IPAD vi bruger. Det må være et problem i vores bokse eller hos TDC. Problemet har været der de sidste dage. Hilsen Lars
Tak for svaret - jeg har også Duo - jeg griber fat i TDC og hører dem

hvad problemet kan være.

De må kende til det, siden vi åbenbart er flere med de samme problemer.

Tak for svaret - og jo - Norton er afinstalleret.

Jeg prøver med en diskoprydning.

Jeg har det samme problem, men også med TV-et. Vi har Home Trio og har fået skiftet vores modetage boks 2 gange og haft overvågning på flere gange, uden at det har hjulpet. Fik dog eftergivet en måneds abonnement på et tidspunkt.

Hvis det ikke lukker ned kører det på ekstem nedsat hastighed. G.d. tog jeg en "hastighedsmåling" via TDC og mit download var 0,26 Mbit og opload 0,53. I dag kører det lidt bedre med download på 4,08 og opload 0,46.

Det er bare ikke godt nok.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P