Internet forbindelse til tider ustabilt

Halløj

I nogle perioder har jeg en lidt ustabil internet forbindelse, hvor jeg mister forbindelsen i ca 1-2 minutter, hvor den så reconnecter. Det her sker nogle gange 1-3 gange på en dag, nogle gange flere dage i træk, og nogle gange har der ikke været problemer i dagevis.

Det her problem har jeg haft i langtid men det har ikke rigtig påvirket mig så meget indtil nu.

Det her er et kæmpe problem for mig nu da jeg meget ofte spiller poker. Og jeg har ofte spillet hvor internet forbindelsen ryger, hvor jeg så har tabt. Det skete for eksempel 2 gange i dag.

Håber på nogle råd til hvordan jeg kan fixe det her problem

tak

3 Kommentarer

Måske hvis jeg brugte et kabel i stedet for at have det trådløst? Tror i at det ville fixe problemet?

Omdømme 3
Hej jkaae

Det kan nogle gange være svært at afgøre, om det er det trådløse der er problemet, eller om det er bredbåndsforbindelsen der falder ud.

Så det kan være en god ide, som du selv skriver, at teste med et kabel i en periode, for at se hvordan det kører.

Oplever du samme problem med kabel, må der være en fejl på linjen, og så skal du kontakte Hotline, og få det fejlmeldt som en periodisk afbrudt forbindelse.

Er det derimod det trådløse, der er problemet, så tag i første omgang en kig under overskriften "Er din forbindelse ustabil eller langsom?" på dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_ins_net

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2
Badge
Hej har selv problemer med internet vi wifi..

kører fint med kabel, men da smartphones jo ikke har kabeltilslutning er det lidt svært...

Hvis man høre DR netradio så er der perioder hvor netradio slet ikke kan køre fordi forbindelsen falder ud i flere sekunder... enkelte gange kan det hjælpe at genstarte boksen, men kører så et stykke tid igen, men hjælper ikke altid..

Godtnok er der et åbenblyst problem at boksen kører som standart på kanal 6 som mange naboer også gør og så er der selvsagt et problem.. men det hjælper ikke på det problem at skifte kanal for det har jeg også gjort mange gange uden det hjælper..

Mobilforbindelsen via smartphone kan kære meget bedre fordi den ikke falder ud, men har kun 1gb data så det er ikke så godt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)