Internet Explorer

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg får pludselig et vindue op på min skærm med teksten "Internet Explorer er ikke din standardwebbrowser. Skal den være din standardwebbrowser?"

Jeg aner ikke, hvad det betyder, og om jeg skal trykke Ja eller Nej. Hvordan finder jeg ud af, om det er noget jeg skal sige ja til?

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Hej Troest.

Det er jo sådan set op til dig Glad humørikon

Hvis du er glad for Explorer trykker du på ja. Hvis der er en anden browser du hellere vil bruge - så trykker du på nej....

Andre browsere kunne være Google Chrome. Den er meget hurtig at bruge. Der er Firefox hvis du er glad for den verden der samler sig om GPL. Der er Opera hvis du vil holde den nordiske fane højt (Den er norsk....). Og der er flere endnu.

Selv bruger jeg både Chrome og Explorer. Chrome viser sig at være meget hurtigere hvis man har brug for at søge i databaser. Og Explorer.... Nå ja.... Den har jeg vel egentlig bare brugt længe....

Vh

Peter

Omdømme 1
Hej Troest

Jeg suplerer lige PeterA's svar.

Grunden til at skiltet dukker op, er fordi du  har en anden browser installeeret på din pc. Prøv at se i start - alle programmer. Eller i indstallerede programmer. Der vil du sikkert kunne finde et af de programmer som PeterA har skrevet om.

Hvis det ikke er med vilje, du har indstalleret en ny browser, vil jeg anbefale dig at lægge godt mærke til de websider du henter noget fra. Ofte er der afmærkninger der skal fjernes.

Som eksempel kan du se denne side: http://get.adobe.com/flashplayer/

Det er Adobe Flash Player vi henter, ude til står der Include in your download , for programmet McAfee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)