Internet åbning hos TDC | YouSee Community

Internet åbning hos TDC

Hej Tdc

Jeg er lige blevet kunde hos jer, her for nyligt d. 16/4, hvor min overførsel fra mit gamle teleselskab blev overført her over midnat... Jeg fik tilsendt et simkort fra jer af, og satte det i... men har ikk noget net i den endnu... Hva er gået galt...? Og hvorfor har jeg ikk fået nettet og andet klar endnu? Er det noget der kommer senere i nat, eller skal jeg fysisk ned i en TDC butik her i byen jeg bor i, eller hvordan?

Hører til her i Haderslev... Håber på hurtige svar, da jeg er forundret, efter at have skiftet selskab over 6-7 år via telia og ikk lige er vant til hvordan TDC kører deres teknik her jo.... (skal dog siges at jeg har været kunde før hos TDC, men det er jo mange å¨r siden nu, ca. 10 år siden nu)

¨Håber på snarlige svar... På forhånd tak, den lidt utålmodige og rare fyr her i Haderslev [i]

3 Kommentarer

Har i øvrigt en Sony Ericsson XPeria X8 fra netop TDC til en oplysning Glad humørikon

Omdømme 6
Hej,

Det her et et kunde til kunde forum, ikke et sted hvor TDC normalt svare, da forumet er lavet til at TDC kunder Kan hjælpe andre TDC kunder med at få det bedste ud af TDC kunder.

men det er nok en god ide at vente til i morgen, hvis det så ikke virker skal du ringe til Kundeservice og fortællem dem på en pæn måde hvad diit problem er, så er jeg sikker på at de vil hjælpe.

Tak for svaret.... Og ja det er jeg klar over, er osse ment som at I skal svare, hvis I vidste/kender svaret... Jeg er "ny" i  faget igenm her nu jo... Og kan ikk ringe til nogen generelt nu jo... Kun nødopkald går jeg udfra.. har jo ingen net på den overhovedet... Men well, må PRØVe påå at have lidt tålmodighed til imorgen tidlig, og er det der ikk endnu, må jeg jo tage fysisk derop i min TDC butik jo Glad humørikon..

Besvar