Integration af TDC PLAY

Jeg ved ikke om emnet har været oppe at vende :-)

Men er der på nogen måde mulighed for at integrere TDC Play i f.eks Winamp så TDC Play ligesom blvier vist som en del af de bibliotek og så streamer det fra tdcplay.dk i stedet for at downloade det hele selv? :-)

Georg

4 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Ja og Nej det er muligt at lave, men ikke til winamp.

Det vil kræve at man har adgang til den/de servere TDC har musik og licenser til at ligge på, en masse teknisk viden, når ja og så skal man have tiladelse af tdc til at gøre det, TDC skal så have tilladelse af dem de nu skal have tiladelse af, så i praktis er det ikke muligt som TDC kunde at lave sådan en integration.

Men det er en rigtig god idéBlinkende humørikon og en jeg syndes du skal gå vidre med til TDC.

Jeg håbede lidt på, at nogle fra TDC kiggede med på disse fora ;-)

Men TDC har vel tilladelsen til dette? Om du streamer dem igennem IE/Chrome/Firefox/Opera etc. eller igennem en afspiller som fx winamp eller Windows Media Player har vel ikke betydning for Sony eller hvem der ejer rettighederne.

Det ville bare kræve at lave et plugin som gjorde man kunne logge ind på deres server som man gør i en browser og så hente informationen ned til ens computer (altså et slags katalog over alle deres filer) og når man så satte den til at afspille en sang/album ville den bare "requeste" dette til serveren og så streame filerne igennem afspilleren præcis som i en browser?

Jeg ved ikke om jeg er helt ude i skoven :-) men det ville være en feature som helt klart ville trække kunder til!  :-)

Georg

Omdømme 5
Nej,

det har remt helt rigtig det vil være den fremgangs måde.

men der er nogle meget kompliceret regler med sådan noget, og dem kender jeg ikke.

men TDC kontakter mig og spør om jeg vil lave sådan et program der kan streame musik fra deres server ville jeg d heller ikke sige nejMeget glad humørikon

Det ville være fedt Blinkende humørikon

Men jeg er kun 15 år så, så langt er jeg desværre ikke nået med mine evner inden for programmering.

Haha men jeg håber da, de kontakter dig! 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)