Installation af homedisk


  • loe
  • 0 kommentarer
Jeg har oprettet et login og taster homedisk i browseren. Bliver bedt om at taste mit fastnet telefonnummer og herefter mit kontonummer.

Beskeden er nu at installationen mislykkedes. fejlen kan skyldes at jeg tidligere har oprettet mig, og skal derfor logge ind med samme kode som dengang. hvis det er tilfældet kan jeg ikke koden, idet det ca. er 2 år siden jeg har gjort det. Kan man nulstille koden og oprette på ny ?

 

MV loe

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej loe

Velkommen til TDC Forum. Glad humørikon

Du kan desværre kun få afklaret problemet med din login-kode ved at ringe til TDC (Hotline 80 80 80 47), så jeg vil da foreslå, at du ringer til dem i morgen mellem kl. 10 og kl. 16.

Mvh Stephen

Tak Stephen det prøver jeg :-)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)