Ingen mail i EN MÅNED?!?!

Jeg er ved at opgive ævred... Tilsyneladende kan I finde ud af at sende regninger, uden at der sker noget på mailfronten... Tilsyneladende er der ikke sendt mails til mig i en måned? Dog ved jeg der er sendt flere ting til mig, men intet sker der på webmailen som jeg plejer at bruge.... Det er ikke første gang jeg har oplevet det, synes det er strengt... jeg skal betale men mine ting udebliver.... 

Er der nogen derude der kan hjælpe? 

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej

Du tillægger mig evner som jeg ikke er i stand til. Jeg er kunde som du og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor du tror, at jeg sender regninger til dig?

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor du mener at jeg som almindelig kunde kan bære mig ad med at forhindre post lande i din indpakke?  

Hvilken interesse syns du TDC kunne have i at nægte dig dine mail? Mig bekendt foregår al mail til og fra deres servere fulgt automatisk, og jeg tror faktisk at tdc har andet at lave end at gå ind i dine private mail. Iøvrigt er det også ulovligt.  

Og så til dit problem: Der kan være 2 årsager......måske tre.

Er det en meget gammel webmail du har. Måske en freemail. I okt 2011 har TDC fortalt at de på et tidspunkt vil nedlægge alle freemail, og at du dengang fik besked på at den skulle tilknyttes dit bredbånd eller du kunne købe din freemail for 29 kr. pr. måned.

Det kan også skyltes at du ikke har tømt din webmail, således at der ikke kan modtages flere mail. Hvor stor kapisitet har du?  og husk at der i din indbakke højst kan være 1000 mail. 

Har du instaleret en mailklient på din pc og er den opsat til at hente dine mail på webmail og når de er hentet kunne det mailprogram være sat til at slette alle mail der er hentet..

Besvar