Ingen lyd


Jeg har lige fået adgang til play på nettet og smartphone. På mobilen har jeg ingen problem med lyden, men på nettet, kommer der ingen lyd ud, når jeg streamer og trykker på orange trekant? (jeg har åben for højtaler)


9 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Starthjælp.

Dette problem kan skyldes mange ting.

Kan du afspille andre ting på computeren, hvor der kommer lyd ud? Er det kun Tdc play som ikke virker mht. lyden?

Hvilken computer har du, og hvilket windows er der på maskinen?

Mvh. Lennart.

Jeg kan godt afspille fra Itunes uden problem.

Jeg har en Acer pc og den bruger Windows Vista.

Omdømme 2
Hvilken sang prøver du at afspille?

Mvh. Lennart.

Det er alle sange jeg prøver bla. den i dag med Bamse. 

Omdømme 2
Hvilken browser bruger du? Internet Explorer? 

Kan du evt prøve en anden browser? Evt Firefox eller Chrome.

Lyder til der er et specifikt problem med browseren derude.

Mvh. Lennart.

Jeg bruger normalt Chrome, men har nu skiftet til Explorer - ingen lyd.

Det mærkelig er, at jeg har et erhvervs abonn på mit mobilnr, men skal logge ind på privat for at få musikkken. Når jeg logger ind, viser der sig en lille tekst under log ind logo i øverst højre hjørne, hvor der står "du har ikke adgang til TDC play på Web" Det er lidt forvirrende?

Omdømme 2
Okay. Kan du prøve at skrive tdc.dk/9290 oppe i adresselinjen?

Hvis problemet med "du har ikke adgang" stadig er der, bliver jeg nød til at henvise til hotline på 80808047 - som helt sikkert kan afhjælpe dit problem.

Mvh. Lennart

Sorry ingen adgang til web, men det mærkelig er, at hvis jeg vælge at høre en melodi fra jeres forside, går der ca. 1½ min inden den kommer frem?

Skal jeg selv kontakte det nr. du skriver? 

Omdømme 2
Ja du bliver nød til at ringe til vores hotline for yderligere hjælp angående TDC play.

Nr er. 80808047

Mvh. Lennart

Besvar