Efter opdateringen i går lod jeg vores fjernsyn (nyt LG) lave en ny kanalsøgning, og det fandt de nye kanaler og alt virkede efter hensigten.
Ved 10 tiden i dag tændte jeg fjernsynet - jeg har 0 kanaler!
Har forsøgt en ny kanalsøgning, stadig 0 kanaler
Har selvfølgelig forsøgt at ringe til Yousee - uden held, for jeg er tilsyneladende ikke alene om at have alvorlige problemer for efter at have hørt hele remsen og trykket mine valg kom den nedslående, og nedladende, besked fra damen "Vi har meget travlt og kan ikke besvare dit opkald".....
Så overvejede jeg at sende en mail - 8-10 dages svartid HAHA
Måske skal man gøre som forslået andetsteds i dette forum - finde en ny udbyder!
Yousee, kom ind i kampen ellers finder vi andre der med glæde vil have os som kunder
Hej
Prøv at se Kevins tip til løsning.
http://forum.yousee.dk/t5/TV/Mangler-du-tv-kanaler-efter-2-december-2014/m-p/738#M119
Prøv at se Kevins tip til løsning.
http://forum.yousee.dk/t5/TV/Mangler-du-tv-kanaler-efter-2-december-2014/m-p/738#M119
Som jeg skrev i min første post, så søgte jeg efter de nye kanaler i går og mit fjernsyn fandt dem og alt virkede efter hensigten - lige indtil jeg tændte fjernsynet her til formiddag.
Godtnok er det et nyt LG, men vores gamle fjernsyn var også et LG så jeg er bekendt med at søge efter kanaler og at bruge det rigtige netværksid - så der er intet nyt i den video.
Det er stadig umuligt at komme igennem pr telefon!
Deres automatiske svar nævner intet om fejl i Skovlunde!
Som nævnt, så er jeg allerede ved at undersøge hvad andre kan tilbyde i mit område, for det er langtfra første gang jeg/vi har problemer med Yousee!
Godtnok er det et nyt LG, men vores gamle fjernsyn var også et LG så jeg er bekendt med at søge efter kanaler og at bruge det rigtige netværksid - så der er intet nyt i den video.
Det er stadig umuligt at komme igennem pr telefon!
Deres automatiske svar nævner intet om fejl i Skovlunde!
Som nævnt, så er jeg allerede ved at undersøge hvad andre kan tilbyde i mit område, for det er langtfra første gang jeg/vi har problemer med Yousee!
Undskyld, det var nu også bare for at hjælpe, hvis du ikke havde set det indlæg, og så så jeg at der ikke var nogen der havde svaret dig. .
Beklager at jeg skrev i din tråd. :-(
Beklager at jeg skrev i din tråd. :-(
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.