Jeg bruger TDC duo med homebox-router.
Efter ankomst af seneste Apple-produkt, en iphone4S, er der dukket problemer op.
Der er nu tilsluttet en Iphone 4, en Iphone 4S, en Ipad og et Apple TV. Der ud over et par bærbare PC-er.
Oftere og oftere forsvinder wi-fi forbindelsen til Apple-produkterne.
Routeren kan ses af produkterne, og med fint signal. Ved forsøg på tilslutning kommer fejlmeddelelsen: "kunne ikke oprette forbindelse til netværket". Pc-erne fungerer fint.
Har forsøgt at slukke og tænde for wi-fi tilslutningen på Apple-produktet samt at slukke og tænde produktet, men uden resultat.
Det eneste, der umiddelbart virker er at slukke og tænde routeren. Men problemet opstår igen efter nogen tid.
Hvordan løser man dette problem ?
Omdømme 6
Hej,
Det første fu kan prøve at at sette dit Wifi til at køre på en anden kanal, da det kan være at der er for magne forstyrende signaler, der hvor du bor.
lige en vejledning.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23678
hcis det ikke hjælper så prøv at skrive igen.
Det første fu kan prøve at at sette dit Wifi til at køre på en anden kanal, da det kan være at der er for magne forstyrende signaler, der hvor du bor.
lige en vejledning.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23678
hcis det ikke hjælper så prøv at skrive igen.
Har tidligere haft problemer med dækningen i huset, og har af den årsag skiftet til en høj kanal (12), der ikke blev brugt af så mange omkring os. Har nu skiftet ned til kanal 8, og har fået forbindelse igen. Om det virker på sigt, vil jeg dog lige lade et par dage vise.
Omdømme 6
Held og lykke,
håber det hjælper
håber det hjælper
Hejsa
Det kræver noget specielt af hardwaren hvis man benytter kanaler over 11.
De 1. 11 kanaler kan alt hardware uden problemer se.
mvh
Jan
Det kræver noget specielt af hardwaren hvis man benytter kanaler over 11.
De 1. 11 kanaler kan alt hardware uden problemer se.
mvh
Jan
Her en person med samme problem som dig, med et forslag til løsning: http://iphone4s.dk/iphone4/iphone-4-og-iphone-4s-wifi-problem.html
Har nøjagtigt samme problem. Efter at have købt Apple Tv falder produkterne (IPhone, IPad og Apple Tv) af netværket. Har også TDC boks. Jeg fik at vide hos TDC, at Apple havde problemer med deres routere og hos Apple, at TDC havde problemer med Apples produkter. Har tilsluttet en ekstra router, men er ellers tekniknørd. Det har hjulpet i nogle uger, men nu faldet Apple tv af netværket igen. Periodisk fejl. Nogle gange sker det med minutters mellemrum. Andre gange kan der gå timer.
Er der nogle, der kan løse det, når nu Apple og TDC ikke kan?
Er der nogle, der kan løse det, når nu Apple og TDC ikke kan?
Kan blot konstatere, at det for mig stadig en en holdbar løsning at bruge de lavere kanaler på min TDC-router (homebox). Jeg kører kanal 8, hvor der ser ud til at være rimelig med plads i forhold til, hvad mine naboer anvender.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.