Ingen forbindelse mellem fjernbetjening og boks

Hej

Jeg har problemer med min fjernbetjening elller min boks. De vil lige pludselig ikke "snakke sammen". Fjernbetjeningen virker fint til fjernsynet, men der er ingen reaktion, når jeg bruger den til boksen. Jeg skal bruge rigtig mange tryk for f.eks. at skifte kanal. Boks og fjernbetjening er kun ca. 4 mdr. gammel, så det kan ikke være batteriet.

Er der en måde, hvorpå man kan genoprette forbindelsen. Evt. lidt ligesom når,man skal indstille fjernbetjeningen til fjensynet?

Nogen foreslag?

På forhånd tak

6 Kommentarer

Omdømme 3
Når sådan en situation opstår (at en enhed bliver "unresponsive") er det typisk fordi styreprogrammet i boksen er løbet ind i en fejl af en slags. Det eneste der hjælper, er at genstarte boksen.

Hvis det sker meget ofte (også set i lyset af dit andet indlæg) bør du kontakte TDC.

Omdømme 4
Badge
Skift batterier.

Hos mig holder batterierne max. 4 mdr.

Mvh

Kim

Omdømme 2
Enig med Kim. Skift batterierne. Jeg har også selv lige skiftet, efter at fjernbetjeneren pludselig kun virkede med TV'et.

Du skal ikke regne med at de holder meget mere end 3-4 mdr, desværre.

Stefan

Mange tak for svarene.

Jeg har skiftet batterierne - det hjalp. Utroligt at de ikke holder længere. Jeg har to bokse, så det er da lige en ekstra regning på ca. kr. 400 om året, som man ikke lige tænker over, når man bestiller home trio.

Nå, men mange tak for hjælpen.

Omdømme 4
Badge
400,- nej du ikke her, brug typen 2032, fås i Rema1000 til 10,- for 5 stk.

Mvh

Kim

Omdømme 5
du kan også få dem i kivi hvis du ikke har en rama1000

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$