Ingen adgang til webtv.....

Hejsa

Ville prøve at komme på webtv men bliver ved med at få at vide at jeg ikke sidder på en internet forbindelse med adgang til webtv........ Men jeg sidder derhjemme på vores hometrio og har sagtens kunne se tv via webtv før...... Hvad F er der galt ???

Mvh

Henrik

11 Kommentarer

Hej

Jeg har præcis samme problem.

/nsain

Det virker så sjovt nok i IE og ikke i chrome selvom testen siger at det gør Humørikon frustreret

Mit fungerer heller ikke i IE..

Har du opdateret til nyeste version af flash...... Den hedder 10.5 mener jeg

Og mit fungerer ikke, jeg venter spændt på et svar

Omdømme 1
samme problem her, det pisse træls!!!

Fuldstændig samme problem her. Får at vide at min IP-Adresse ikke giver mig adgang til WebTv, sjovt nok sidder jeg hjemme, og betaler for home trio...

Omdømme 4
Badge
WEBTV virker fint her kl.18.28

Mvh.

Kim

Ja jeg er ikke nogen IT-ekspert. Men jeg har altid kunne se WebTv. Og nu her for ca. en uge siden har jeg ikke kunne se WebTv på en eneste af de 4 computere jeg har i mit hjem. Alt virker fint, på nær det... 

Hejsa

Jeg har heller ikke nogle problemer med at se Webtv.

Husk, at man skal bruge sin Hometrio-ADSL for at man har adgang til Webtv.

Hvis I fortsat oplever problemer, vil jeg anbefale at kontakte kundeservice og få løst problemet den vej rundt. Eftersom vi er flere der godt kan se Webtv, er der i hvert fald ikke tale om et generelt problem.

Omdømme 1
Vi har TDC homotrio med nærmest alt det kan have, men det l*rt duer ski ikk!

Det plejer at virke fint, men som om der gået kuk i noget. Hvis ikke det virker når jeg kommer hjem må det jo være kundeservice selvom det tager en krig at komme igennem.

Btw er der andre der har haft problemer med at flere genstart af multiroom boks har været nødvendig for at kunne se andre kanaler en dr1 og tv2?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)