ingen adgang til Tdc play

• 0 kommentarer
Hej.

Jeg kan ikke få adgang til TDC play, jeg har lavet et TDC-login men når jeg skal have adgang til tdc play hvor jeg skal skrive mit fastnetnummer og kontonummer, vil den ikke give mig adgang. Er der nogle der kan hjælpe med det ?

4 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Aogi, og velkommen til TDC forum.

Hvis du ikke kan få lov til at få adgang til tdc play under din validering, bliver jeg nød til at henvise dig til 80808047, som er vores hotline.

Hvis du får lov at indtaste dine oplysninger under valideringen, men ej får adgang til play derefter, vil jeg henvise til dette link: /t5/Mit-TDC/Mellemrum-i-brugernavn-f%C3%A5-adgang-til-TDC-Play-igen/td-p/34045

Håber det virker herefter.

Mvh Lennart.

Det nederste link kan jeg ikke bruge til noget, der er ingen mellemrum i mit brugernavn.....

Jeg kan sagtens få lov til at skrive mit fastnet,- og kontonummer. Men når jeg så trykker 'videre' fortæller den mig at jeg ikke har fået adgang til TDC-play. Der kommer den så med en masse ubrugelige forslag til hvad jeg kan gøre, som jeg har prøvet 100-vis af gange ! 

Omdømme 4
Hey aogi

Tag fat i kundeservice - de kan hurtigt slå dine data op.

DBH

C

Omdømme 2
Hej igen Aogi.

Det lyder til, at du har en anden bruger i vores system, som så blokere for din adgang.

Du bliver nød til at kontakte vores hotline på 80808047, som herefter kan afklare, hvilken bruger som er tilknyttet til dine data.

Mvh Lennart.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P